۰ نفر

چاقی با طب سنتی با نسخه ها و روش های فوق العاده

۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
کد خبر: 646486
چاقی با طب سنتی با نسخه ها و روش های فوق العاده

در این مقاله قصد داریم تا درباره طب سنتی برای چاق شدن صحبت کنیم و عرقیجاتی که برای چاق شدن و معجون های چاق کننده و همچنین چاق شدن با دارو های گیاهی و هم چنین راه های چاق شدن کل بدن را به شما بدهیم و همچنین مزایای طب سنتی برای چاق شدن را به شما توضیح خواهیم داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ما در این مقله قصد داریم تا روش های طب سنتی برای افزایش وزن را به شما آموزش دهیم. موز مقدار زیادی کالری دارد و همچنین کربو هیدرات و پتاسین دارد که به بدن انرژی می دهند. شما باید هر روز صبح یک موز را به همراه یک لیوان شیر گرم میل کنید و همچنین یک قاشق چایخوری شکر به ان اضافه کنید و همچنین شما می توانید بعد از هر وعده غذایی یک لیوان شیر موز میل کنید. درضمن شما نباید موقع سرما خوردگی موز بخورید. و همچنین اگر شما قصد دارید وزن اضافه کنید حتما سراغ کره بادام زمینی و همچنین خوراکی های پر کالری و مغذی استفاده کنید.

ما به شما توصیه میکنیم که برای اضافه کردن وزن خود سراغ اجیل های ترد بروید ازجمله بادام،بادام زمینی ، بادام هندی ، پسته ،فندق ،گردو و همچنین کشمش و انجیر خشک را مصرف کنید اجیل وزن شما را حتما اضافه میکند زیرا این دانه ها دارای چربی ،فیبر ، ویتامین و مواد معدنی هستند و همچنین اجیل روغن زیادی را دارد که باعث می شود افراد لاغر چند کیلویی اضافه کنند . شما می توانید 3 عدد بادام ،2 عدد خرما و یک انجیر را داخل یک لیوان شیر بریزید و بجوشانید و سپس میل کنید یک ماه از این نوشیدنی اگر بخورید شاهد افزایش وزن چشم گیری می شوید.

و همچنین شما می توانید شیش عدد انجیر خشک را به همراه سی عدد کشمش ش در اب خیس کنید و ان را در دو وعده میل کنید .طب سنتی برای چاق شدن کودکخیلی بهتر از استفاده از دارو های شیمیایی می باشد .

سیب زمینی تاثیر زیادی روی چاقی شما می گزارد زیرا دارای کربوهیدرات زیادی می باشد و همچنین افرادی که چیپس و سیب زمینی سرخ کرده می خورند زود تر وزنشان زیاد می شود . اسموتی و نوشیدنی های سرد روش سالمی برای افزایش وزن می باشد چون اسموتی سر شار از مواد مغذی می باشد شما می توانید اسموتی را با میوه های مورد علاقه خود درست کنید و همچنین شما باید کمی ماست یخ زده و تکه های یخ را درون ان بریزید و کمی هم شکر بزنید سپس مخلوط کنید.

همچنین چای شیرین نوشیدنی های قهوه دار ،اب میوه و نوشیدنی های انرژی زا گزینه مناسبی برای اضافه کردن وزن نیز می باشد .و همچنین شما برای باز کردن اشتهای خود با مخلوط کردن اب انار تازه و همچنین یک قاشق غذا خوری عسل و کمی سنگ نمک اشتهای خود را باز کنید . و همچنین شما باید برای اضافه کردن وزن خود هر روز شیر نارگیل میل کنید چون داخل شیر نارگیل حجم زیادی از چربی های سالم موجود می باشد و بسیار مغذی می باشد .طب سنتی برای چاق شدن صورت نیز وجود دارد که شما با راحت ترین روش می توانید صورت خود را چاق کنید و همچنین طب سنتی برای چاق شدن پایین تنه هم نیز وجود دارد .

یکی از ساده ترین راه های اضافه کردن وزن خود چرت بعد از ظهری می باشد شما باید حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت بعد از ناهار یا عصرانه خود بخوابید . همچنین ورزش مرتب باعث سوخت ساز بدن می شود به همین خاطر اشتهای شما نیز باز می شود که به طور طبیعی منجر به بیشتر شدن خورد و خوراک شما می شود .توصیه ما به شما برای افزایش وزن با استفاده از ورزش کردن این است که زیر نظر مربی ورزش کنید و همچنین قبل از تمرین کمی کره بادام زمینی بخورید و همچنین شدید تمرین نکنید فقط روی رشد ماهیچه های خود تمرکز کنید .طب سنتی برای چاق شدن کودکان نیز وجود دارد که بهترین روش چاقی برای کودکان می باشد .

یکی دیگر از روش های طب سنتی برای چاق شدن خوردن روغن حیوانی می باشد . شما باید روغن حیوانی را به یک نسبت با شکر مخلوط کنید و همچنین حداقل سی دقیقه قبل از خوردن وعده ی اصلی با شکم خالی این ترکیب را بخورید و همچنین شما باید به مدت یک ماه این روش را ادامه دهید . بهترین روش برای طب سنتی برای چاق شدن سریع در این مقاله به شما خواهیم گفت که همچنین طب سنتی برای چاق شدن پاها هم در این مقاله به شما خواهیم گفت .

لوبیا به شدت برای افزایش وزن مناسب است چون لوبیا سر شار از فیبر،پروتئین و کربوهیدرات می باشد .و همچنین شما باید در کنار لوبیا تخم مرغ را هم استفاده کنید چون تخم مرغ مقداری زیاد چربی ، کالری و پروتئین دارد و همچنین خوردن سفیده تخم مرغ در هر رروز باعث قوت عضله ها می شود و پروتئین و انرژی مورد نیاز بدن می شود .راهکار طب سنتی برای چاق شدن بسیار زیاد می باشد که ما در این مقاله ب  28 مورد اشاره کرده ایم که یکی ،راهکار طب سنتی برای چاق شدن صورت می باشد .

انبه میوه ای ابدار می باشد که سر شار از ویتامین و مواد معدنی می باشد .درضمن شما باید انبه را همراه شیر مصرف کنید و همچنین می توانید شیک انبه درست کنید و به مدت یک ماه روزی دو بار مصرف کنید . و همچنین شما می توانید از نودل و پاستا برای اضافه کردن وزن خود استفاده کنید زیرا مقادیر زیادی کربو هیدرات را دارند .

برنج قهوه ای ،جو و گندم و .. این مواد خوراکی دارای کربو هیدارت زیادی هستند و به ساخت عضلات نیز کمک می کند و همچنین این غلات کالری زیادی دارند پس بهتر است این مواد را صبح استفاده کرد .

نان هایی که با گمندم درست می شوند دارای فیبر زیادی هستند که باعث می شود به مدت طولانی احساس سیری کنید . متخصصان تغذیه می گویند که بهترین روش و سالم ترین روش برای شروع اضافه استفاده از نون می باشد . و همچنین شما اگر قصد دارید وزن اضافه کنید از گوشت های قرمز بدون چربی بخورید .استیک مقدار زیادی پروتئین و اهن  را دارد . همچنین پنیر انواع زیادی دارد شما می توانید با انتخاب پنیر مورد علاقه خود وزن خود را افزایش دهید زیرا پنیر تمام فواید محصولات لبنی را شامل می شود . و بیشتر پنیر ها دارای چربی زیادی می باشند که برای کسانی که قصد دارند چاق شوند بسیار مفید می باشد . و همچنین شما می توانید برای چاق شدن از مواردی چون دانه ی سویا ،ماست،بیسکوییت و کیک هایی که از گندم درست شده اند ،اووکادو ،گرانولای طبیعی ،گل سپاسی ،پودر گیلاس زمستانی،دمنوش بابونه نعناع فلفلی ،زنجبیل ،ریشه گل قاصدک ،پوست خشک شده ی مرکبات نیزاستفاده کنید .دستور طب سنتی برای چاق شدن را باید از پزشک متخصص دریافت کنید و همچنین داروی طب سنتی برای چاق شدن را بهترین دکتر متخصصی که ما به شما معرفی می کنیم به شما خواهد داد .

عوارض

اگر برای چاق شدن  سر خود عمل کنید عوارضی دارد به همین خاطر شما بهتر است برای چاق شدن به روش طب سنتی به بهترین متخصصان چاقیو لاغری که ما به شما معرفی میکنیم مراجعه کنید

هزینه

هزینه طب سنتی برای افزایش وزن نسبت به عمل جراحی های زیبایی بسیار کم تر می باشد و همچنین عوارض و خطرات ان نسبت به جراحی خیلی کم تر است و شما بدون درد می توانید به راحتی چاق شوید .

راههای طب سنتی برای چاق شدن

در این طب این عقیده وجودد ارد که زمانی که بدن به لاغری گرایش داشته باشد یا اینکه بیش از حد چاق باشید، بیماری های زیادی شما را تهدید می کند. به همین خاطر است که گفته می شود که از لاغری و چاقی زیاد خودداری کنید. در طب سنتی روش های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برا چاق شدن استفاده کنید اما در ابتدا باید توسط متخصص معاینه شوید تا مزاج شما مشخص گردد. آن دسته از افرادی که دارای مزاج گرم و خشک می باشند بهتر است از غذاهای گرم خودداری کنند. همچنین حجامت نیز انجام دهند تا مواد زائد بدن خارج شود.

یکی از غذاهای چاق کننده شیر برنج با عسل، شکر به همراه کره می باشد. همچنین مخلوط شیر با شکر نیز سبب افزایش وزن می شود. توصیه می شود که آن دسته از افراد لاغری که قصد دارند تا وزن خود را بیشتر کنند، از انجیر استفاده کنند. به این صورت که انجیز را در عرق انیسون بخوابانید و از آن به مدت دو ماه به طور ناشتا استفاده کنید. این ترکیب موجب از شدن مجاری جذب می شود و بدن را تقویت می کند. به یاد داشته باشید که افراد بزرگسال می توانند ده انجیر و کودکان 5 عدد را استفاده کنند.

روش های طب سنتی برای چاق شدن

همچنین از دیگر غذاهایی که با استفاده از آن می توانید وزن خود را افزایش دهید، گوشت کبک، کنجد با شکر، کاهو، گوشت بلدرچین، برنج و نان می باشد. این غذاها موجب افزایش رطوبت در بدن می شوند و برای بیشتر کردن وزن مناسب هستند. اگر انار شیرین را نیز پس از غذا بخورید، موجب افزایش وزن می شود. برای این منظور می توانید باقلای خرد شده و مغز تخم کدوم شیرین را بکوبید و آن را با آب انار شیرین و روغن بادام ترکیب کنید و سپس مصرف کنید. همانطور که می دانید شیر بادام یکی از مواد غذایی مفید و موثر برای بالا بردن وزن می باشد. برای بدست آوردن آن در ابتدا بادام ها را پوست بگیرید  به اندازه کافی شیر را داخل مخلوط کن بریزید و سپس این ترکیب معجزه آسا را مصرف کنید.

طب سنتی برای چاق شدن صورت

با مصرف رژیم غذایی مناسب می توانید ویتامین ها، کالری، مواد مغذی و …مورد نیاز بدن را رفع کنید. همچنین می توانید با بر طرف کردن کم آبی بدن موجب چاق شدن صورت شوید. نوشیدن آب کافی یکی از راه هایی است که باید در طول شبانه روز انجام دهید. این عمل آب بافت های سلولی را تامین و تاثیر مستقیمی بر چاق شدن دارد. همچنین شیر نیز یکی دیگر از چاق کننده صورت می باشد. این نوشیدنی حاوی پروتئین، کلسیم، ویتامین ها و مواد معدنی زیادی است که آب کافی به سلول های پوستی می رساند و در نتیجه موجب پر شدن صورت می شود. مصرف میوه و سبزیجات، آجیل، خوردن آب سیب زمینی، رژیم غذایی پر کربوهیدرات، خوردن جوانه گندم، شیر خشک، استفاده از ماسک صورت، ماساژ با روغن خراطین، ماساژ با شی باتر و چندین روش دیگر از جمله راههای حجیم تر کردن صورت می باشد.

طب سنتی برای چاق شدن سریع

شما می توانید از مغز گردو به همراه پنیر استفاده کنید. این دو ماده غذایی تاثیری روی عملکرد سلول های بدن می گذارد و موجب افزایش وزن می شود. همچنین مغز بادام شیرین و فندق نیز مانند آن عمل می کند و مصرف آن می تواند تاثیر خوبی داشته باشد. یک راه دیگر این است که مقداری نخود را در شیر بخوابانید تا به خوبی شیر را در خود جذب کند. پس از آن نخود را برداشته و بزارید تا خشک شود. 80 گرم از نخودها را با 40 گرم برنج، جو، گندم و نان خشک ترکیب کنید. می توانید این ترکیب را به همراه شیر مانند حریره انجام دهید. همچنین ترکیب عسل، آب و مقداری از لیموترش نیز برای چاق شدن سریع موثر است.

طب سنتی برای چاق شدن پایین تنه

برخی ها تمایل دارند تا پایین تنه آنها رشد کنند. به این دسته از افراد توصیه می شود که از ماهی خال مخالی استفاده کنند. این ماهی دارای پروتئین می باشد و سرشار از مواد مغذی است. همچنین اسیدهای چرب امگا 3 نیز وجود دارد که سطح پروتئین بدن شما را افزایش می دهد. این مواد برای حجیم شدن عضلات مفید می باشد. علاوه بر آن فلفل دلمه ای قرمز نیز حاوی مقدار زیادی از ویتامین سی می باشد. این ویتامین موجب افزایش سرعت کلاژن سازی می شود و در نتیجه بافت های بدن را تقویت و عضلات را حجیم تر می کند. توصیه می کنیم که این سبزی را به سالاد و وعده های غذایی خود اضافه کنید. فقط باید توجه داشته باشید که در ابتدا فلفل دلمه ای را پوست کنید و سپس آن را میل کنید زیرا گفته می شود که پوست آن به راحتی هضم نمی شود.س