۰ نفر

نتایج آرای مردمی / فینالیست های فصل سوم عصرجدید مشخص شدند!

۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲
کد خبر: 646048
نتایج آرای مردمی / فینالیست های فصل سوم عصرجدید مشخص شدند!

نتایج آرای مردمی در مرحله نیمه نهایی فصل سوم عصر جدید اعلام شد و فینالیست های مردمی مشخص شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  در برنامه شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اعلام نتایج فینالیست‌های فصل سوم عصر جدید، از بین رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، از رقابت میان گروه ترانه و ستیلا و آنیسا و از میان رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، تکلیف سه فینالیست فصل سوم مسابقه عصرجدید مشخص شد.

در ابتدا از رقابت میان گروه ترانه و ستیلا و آنیسا، ستیلا و آنیسا با کسب ۱،۶۸۱،۷۱۶ رای توانست به فینال فصل سوم عصرجدید راه یابد، گروه ترانه نیز توانست ۱،۱۱۲،۷۸۳ رای کسب کند.

در ادامه از رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین با کسب ۱،۷۵۲،۵۲۴ رای توانست به فینال فصل سوم عصرجدید راه یابد، گروه دپا نیز توانست ۱،۶۸۱،۷۱۶ رای کسب کند.

در آخر نیز، از رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، این پیمان ابراهیمی بود که با کسب ۱.۱۷۲،۴۷۴ رای توانست به فینال فصل سوم عصر جدید راه یابد، گروه کاکتوس نیز توانست ۱،۱۴۳،۸۵۵ رای کسب کند.

توجه: اعلام نتایج برنامه دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، تکلیف رای مردم به «ساینا شیخی»، «گروه جنگجویان وشو»، «احسان یاسین»، «گروه زاگرس»، «علی طولابی» و دختران خورشید را مشخص خواهد کرد که در همین خبر بروزرسانی خواهد شد.

فینال فصل سوم «عصرجدید»، شب عید سعید قربان روی آنتن خواهد رفت و نتیجه نهایی در قالب برنامه زنده همزمان با عید غدیرخم از شبکه سه اعلام خواهد شد.