۰ نفر

یه درخت انتخاب کن تا بگم چطور آدمی هستی

۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۵۶
کد خبر: 645623
یه درخت انتخاب کن تا بگم چطور آدمی هستی

درختان از ضروری ترین اشکال زندگی هستند. آنها برای بقای هر موجود زنده روی این سیاره بسیار مهم هستند. یک درخت را انتخاب کنید و از شخصیت خود آگاه شوید.

به گزارش اقتصادآنلاین، درختان اکسیژنی را که تنفس می کنیم تولید می کنند، خاک را حفظ می کنند، رطوبت را تنظیم می کنند و به ثبات آب و هوا کمک می کنند. علاوه بر این، آنها قادر به جذب انرژی خورشید برای تولید مواد آلی و آزادسازی اکسیژن هستند. بدون درختان، زندگی ما در این سیاره به هیچ وجه نمی توانست وجود داشته باشد. بنابراین، درختان در سطوح مختلف، از جمله سطح معنوی، عمیقاً با انرژی زمین مرتبط هستند. علاوه بر این، درختان می توانند جنبه های مهم زندگی و شخصیت ما را نشان دهند. بدون اینکه زیاد فکر کنید، به درختان نگاه کنید، سپس درختی را انتخاب کنید که بیشتر دوست دارید . انتخاب شما به شما کمک می کند تا در مورد شخصیت خود چیزهای زیادی یاد بگیرید. هر درختی منحصر به فرد است. کدام درخت را انتخاب می کنید؟

شخصیت واقعی خود را از روی انتخاب درخت بسنجید!

اولین واکنش مریم امیر جلالی بعد از انتشار خبر بیماری اش !

1. مهربان و شریف: از کودکی می خواستی دنیا را تغییر دهی و از باور کردن دست برنداشتی. شما قویاً به امکان ایجاد دنیای بهتر برای خود و دیگران اعتقاد دارید. به همین دلیل، شما اهداف بزرگی در زندگی خود دارید (حتی برخی ممکن است فکر کنند که شما یک رویاپرداز هستید). اما منبع قدرت شما در عشق نهفته است. شما همیشه با صداقت زندگی می کنید و تلاش و صداقت زیادی به خرج می دهید تا اکثر پروژه های خود را با موفقیت به نفع همه انجام دهید.

2. جذاب و صمیمانه: شما بسیار به مردم اعتماد دارید تا حدی که اغلب ساده لوح هستید. با این حال، شما با صداقت زندگی می کنید، حتی زمانی که این به معنای مخالفت با منافع شخصی شما باشد. شما در واقع فردی با شخصیت، بسیار مسئولیت پذیر، صادق هستید و به دیگران علاقه صادقانه نشان می دهید. به این دلایل مردم به شما اعتماد دارند. شما همچنین استعداد ذکاوت دارید، بنابراین می توانید در مورد کمک به افراد نیازمند تصمیمات سریع بگیرید.

3. عاقل : شما این موهبت ذاتی برای آرامش، الهام بخشیدن و ارتقای دیگران را دارید. شما فردی باهوش و همدل هستید. شما برای افکار و ایده های خود و دیگران ارزش زیادی قائل هستید. شما دوست دارید درک کنید که جهان چگونه در سطح معنوی کار می کند. ممکن است تا حدودی فردی درونگرا به نظر برسید، اما واقعیت این است که از همراهی با افرادی که احساسات و افکار شما را همگام می کنند لذت می برید. شما واقعاً می خواهید وقت خود را با کسانی تلف کنید که با بالاترین ارتعاشات شما همسو نیستند.

4. شاد و شجاع: دو کلمه ای که به بهترین وجه تیپ شخصیتی شما را توصیف می کنند عبارتند از: "شاد و خوش بین". شما فردی باهوش، فهمیده، خلاق، عاری از تعصب هستید و می دانید چگونه از زندگی لذت ببرید. شما می توانید افراد را بخوانید و بفهمید چه چیزی را در قلب خود پنهان می کنند. ماموریت شما روشن کردن وجود خود و افراد اطرافتان است. مانند یک درخت، جهان را با ایده های تغییر، دگرگونی و آزادی اکسیژن رسانی می کنید.

5. تحلیلی و ایدئولوژیک: شما فردی بسیار احساساتی و با حساسیت بالا هستید. شما عواطف دیگران را عمیقاً احساس می کنید تا جایی که آنها را مال خود می دانید. شما ویژگی های زیادی دارید: خیرخواه، مهربان و با اعتماد به نفس هستید. به لطف روش خاص خود در درک جهان، خلاقیت استثنایی ایجاد کرده اید. شما استعداد هنری هم دارید.گاهی لازم است از هیاهوی دنیا رها شوید و با وجود خود ارتباط برقرار کنید.

6. جذاب و مشتاق: شما هر احساسی را در نهایت احساس می کنید و فکر می کنید که با وجود همه چیز باید زندگی را با شادی زندگی کرد. شما فردی خودجوش، پر از اشتیاق، ماجراجو، مسئولیت پذیر و در هماهنگی با کائنات هستید. شما می خواهید دنیای بهتری برای همه بسازید. به همین دلیل شما علایق زیادی در زمینه های رفاه، محیط زیست و سلامت پیدا کرده اید. شما می توانید هم یک دانش آموز عالی باشید و هم یک معلم عالی.