۰ نفر

بررسی مزایای کاغذ دیواری _ دکورآفیس

۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶
کد خبر: 644693
بررسی مزایای کاغذ دیواری _ دکورآفیس

نصب پوشش های تزیینی نسبت به رنگ آمیزی دیوار دارای مزایای بسیار زیادی است. شما می توانید از کاغذ دیواری برای مدت بیشتری روی دیوار استفاده کنید.

زیرا این پوشش ماندگارتر و دوام بیشتری دارد. همچنین در نمونه های ضد آب، امکان تمیز کردن سطح آن وجود دارد. بنابراین اغلب افراد پوشش تزیینی به صورت دیوارپوش را به رنگ آمیزی ترجیح می دهند. یکی از دلایل دیگر برای نصب آن، تنوع طرح های چاپ شده روی آن است. این امر موجب می شود که پوشش مورد نظر دارای تنوع بیشتری باشد. در نتیجه با سلایق مختلف هماهنگی بیشتری خواهد داشت.

با خرید کاغذ دیواری با کیفیت می توان تا سال ها بی نیاز از تعویض و تمدید پوشش روی دیوار شویم. بوی بد رنگ آمیزی نیز دلیل دیگر برای روی آوردن طراحان به نصب دیوارپوش می باشد. امروزه از طرح های مدرن و کلاسیک برای پوشش دیوار استفاده می شود. این طرح ها با توجه به نوع طراحی فضا انتخاب و در محل مناسب نصب می شوند. گاهی این پوشش برای جدا کردن بخشی از یک دیوار یکنواخت کاربرد دارد.

1

مزایای کاغذ دیواری نسبت به رنگ چه هستند؟

همانطور که ذکر شد دلایل زیادی وجود دارند که برخی از طراحان، کاغذ دیواری را به رنگ کردن دیوار ترجیح می دهند. معمولا برای پوشش دیوار ها از رنگ های پلاستیک و اکریلیک استفاده می شود. این نوع رنگ ها در دو نوع ضد آب و معمولی ارائه می شوند. نوع معمولی آن نیز که قابلیت تمیز کردن ندارد، دارای قیمت بسیار بالا است. اما این پوشش دوام زیادی ندارد و در صورت تغییر رنگ در اثر گرد و غبار، دیگر نمی توان آن را تمیز کرد. رنگ های پلاستیک نیز مانند رنگ های روغنی قابلیت شستشو را ندارند. به دلیل بوی زننده و گرانی رنگ های روغنی نیز نمی توان از آن برای پوشش سرتاسری دیوار استفاده کرد.

یکی از مزایای کاغذ دیواری نسبت به سایر پوشش ها، تنوع طرح آن است. برخی از افراد تمایل دارند که یک طرح خاص را برای پوشش دیوار استفاده کنند. از این رو این پوشش می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در واقع از نظر اقتصادی نیز خرید این پوشش می تواند به صرفه باشد. زیرا نیاز به تعویض زودهنگام آن وجود ندارد. البته اگر از نوع بی کیفیت آن استفاده شود دارای معایب بی شماری خواهد بود.

2

کدام دیوار را کاغذ دیواری کنیم؟

یکی از سوالات پر تکرار افراد در هنگام خرید کاغذ دیواری، انتخاب دیوار مناسب برای نصب است. این پوشش امروزه در ابعاد کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. در اروپای و در قرون گذشته از این پوشش برای پوشش کل دیوارها استفاده می شد. اما این شیوه بیشتر یادآور طراحی و دکوراسیون کلاسیک است. از این رو اغلب برای پوشش دیوار از متراژ کمتری از آن استفاده می شود. دیوارهای پذیرایی و نشیمن گزینه های مناسبی برای نصب این پوشش هستند.

به طور کلی در منازل مسکونی می توانیم برای پوشش دیوار از دیوارپوش های متنوع استفاده کنیم. به دلیل طراحی مدرن فضاهای امروزی، بهتر است ابعاد کمی از دیوار را برای پوشش با دیوارپوش در نظر بگیریم. زیرا این پوشش دیوار پشت میز ناهارخوری، پشت تلویزیون، دیوارهای اتاق خواب و ... مکان های مناسبی برای استفاده از پوشش تزیینی می باشند. دیوار مورد نظر باید صاف و بدون پستی و بلندی باشد. تنها در این صورت است که پوشش مورد نظر موجب زیباتر شدن فضا خواهد شد. این پوشش را می توانیم برای فضاهای اداری و رسمی نیز مورد استفاده قرار دهیم.

ترکیب کاغذ دیواری و رنگ روی دیوار

گاهی برای ایجاد تنوع بیشتر، از ترکیب دو نوع پوشش استفاده می شود. میزان فروش کاغذ دیواری نشان دهنده استقبال مخاطبان از این نوع پوشش است. این موضوع نشان می دهد که این پوشش به اصطلاح هنوز از مد نیفتاده است. از این رو می توان در کنار رنگ آمیزی دیوار از آن نیز استفاده کرد. انتخاب میزان وسعت دیوار برای پوشش تزیینی بر عهده طراح می باشد. در واقع این پوشش را می توانیم برای بخشی از دیوار به کار ببریم. ترکیب رنگ با آن نیز می تواند یک فضای مدرن و امروزی را ایجاد کند.

طراحان همواره سعی دارند که با خلاقیت و نوآوری، فضای زیبایی را خلق کنند. از این رو استفاده از فضاهای تلفیقی برای دکوراسیون داخلی را در اولویت قرار می دهند. قبل از انتخاب این پوشش باید به قیمت کاغذ دیواری دقت شود. گاهی کیفیت یک محصول موجب افزایش قیمت آن خواهد شد. خوشبختانه امروزه پوشش های با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه در بازار ارائه می شوند. در هنگام ترکیب پوشش های متنوع برای دیوار بهتر است هر دو طرح ساده و به دور از شلوغی و آشفتگی باشند. این موضوع موجب می شود که فضا زیبا تر به نظر برسد.

3

بهترین نوع کاغذ دیواری ساده و طرح دار

پوشش هایی که روی دیوار نصب می شوند، دارای کیفیت های متنوعی هستند. برندهای مختلف مدعی کیفیت بالای محصولات خود هستند. با توجه به پوشش های موجود در بازار، می توان گفت تمامی کاغذ دیواری های موجود در بازار از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. برند ایرانی و خارجی با کیفیت های متنوعی به مشتری ارائه می شوند. به همین دلیل نمی توان گفت که بهترین نوع آن کدام است. طرح های ساده امروزه طرفداران بیشتری دارند. به این معنی که میزان فروش کاغذ دیواری های ساده بیشتر از طرح دار است. این موضوع ارتباطی به کیفیت ندارد و تنها بر اساس مد و نحوه چیدمان امروزی تعیین می شود. از این رو در بسیاری از مواقع از پوشش های ساده برای دیوار استفاده می شود.

البته پوشش ساده اغلب دارای بافت متنوع است. به این معنی که دارای طرح مشخصی به صورت چاپی نیستند. اما بافت های متنوعی دارند. برای این نوع دیوارپوش از رنگ های روشن بیشتر استفاده می شود. زیرا این پوشش در صورتی که دارای طرح های بزرگ و شلوغ باشد و رنگ تیره داشته باشد، موجب دلگیر شدن فضا خواهد شد. به همین دلیل است که برخی از افراد از این پوشش استفاده نمی کنند.

فروش اینترنتی انواع کاغذ دیواری مدرن

همانطور که می دانید امروزه بیشتر فضاها در ساختمان های امروزی به صورت مدرن طراحی می شوند. از این رو دیوارپوش نیز باید بر همین اساس انتخاب شود. به این معنی که هنگام خرید کاغذ دیواری اغلب از طرح های ساده و مدرن استقبال می شود. فروش اینترنتی امروزه بیشتر از سال های قبل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. عدم نیاز به حضور در محل و قیمت های مقرون به صرفه از دلایل استقبال از این روش است. در واقع با خرید آنلاین از سایت دیگر نیازی به حضور در محل نیست و این می تواند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شود. طرح های مدرن اغلب برای فضاهای مدرن کاربرد دارند. هر چند که برای ساختمان های کلاسیک نیز از طرح های مخصوصی استفاده می شود که با نوع معماری آن هماهنگ است.

انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی از برندهای معتبر در مجموعه دکورآفیس از طریق سایت به مشتریان ارائه می شوند. این محصولات همگی با کیفیت بالا و ضمانت عرضه می شوند. از این می توان از بین پوشش هایی با قیمت های مقرون به صرفه، پوشش مناسب برای دیوار را انتخاب کرد. قیمت کاغذ دیواری بر اساس کیفیت و ابعاد مورد نظر آن انتخاب می شود. این پوشش دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی است.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.