۰ نفر

لحظات داغ عصر جدید در شب اعلام فینالیست ها + اسامی

۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹
کد خبر: 644206
لحظات داغ عصر جدید در شب اعلام فینالیست ها + اسامی

نتایج آرای مردمی در مرحله نهایی فصل سوم عصر جدید اعلام شد و فینالیست های مردمی مشخص شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، شنبه‌شب (۲۱ خرداد)، اولین قسمت اعلام نتایج «عصر جدید» در مرحله نیمه‌نهایی، روی آنتن رفت و سه فینالیست مسابقه مشخص شدند.

از میان گروه‌های «ترانه» و «ستیلا و آنیسا»، «پهلوانک‌های ایران زمین» و «دپا»، «کاکتوس» و پیمان ابراهیمی، سه شرکت‌کننده شامل دو گروه «ستیلا و آنیسا» و «پهلوانک‌های ایران زمین» و پیمان ابراهیمی موفق شدند راهی فینال شوند.

حذف گروه‌های ورزشی ترانه و دپا، انتخاب معناداری از سوی مخاطبان است. به نظر می‌رسد تعدد گروه‌های ورزشی و حضور پررنگ استعدادهای مربوط به ورزش‌های رزمی در طول سه فصل «عصر جدید» باعث شده اجرای این گروه‌ها در فصل دوم و سوم مانند فصل اول مخاطبان را هیجان‌زده نکند و تکراری شود.

همچنین انتخاب گروه آکروبات‌باز ستیلا و آنیسا و گروه ورزش زورخانه‌ای پهلوانک‌های ایران زمین را می‌توان نشان از تغییر سلیقه مخاطبان دانست.

اعلام نتایج رای‌های مردمی در مرحله نیمه نهایی عصر جدید ۳

شب گذشته ۲۳ خرداد،  ۳ فینالیست آخر این دوره از برنامه نیز انتخاب شدند.

اولین رقابت در آرا مردمی میان ساینا شیخی، دوبلور کوچک برنامه و گروه ووشو بود که در نهایت ساینا شیخی با کسب ۱۲۳۷۹۹۵ رای موفق به حضور در مرحله فینال شد.

رقابت بعدی میان احسان یاسینی خواننده و گروه زاگرس بود و بر اساس نتایج آرا مردمی، احسان یاسینی با کسب ۱۰۸۹۱۷۳ رای، به عنوان پنجمین فینالیست فصل سوم عصر جدید معرفی شد.

آخرین رقابت میان گروه دختران خورشید یا همان بمب انرژی و علی طولابی خواننده بود. علی طولابی با کسب ۱۹۱۱۶۳۷ رای به عنوان ششمین و آخرین فینالیست راهی مرحله بعدی شد.