۰ نفر

از اینجور خط چشم ها، دیگه استفاده نکنید

۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۳
کد خبر: 642242
از اینجور خط چشم ها، دیگه استفاده نکنید

برای این که به مضرات خط چشم اشاره کنیم و بگوییم که آیا خط چشم عوارض دارد یا خیر، باید به این نکته بپردازیم که اساسا شما از چه خط چشمی استفاده می کنید و چطور این وسیله آرایش چشم را برای زیبایی چشم های خود به کار می برید؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدل و برند خط چشمی که استفاده می کنید، بسیار مهم است و هرگز نباید در خرید خط چشم، به دنبال صرفه جویی آن چنانی باشید. به طور مثال خط چشم نوت یکی از بهترین خط چشم هایی است که کمترین عوارض را ندارد.

مضرات خط چشم

برای این که از کلیه مضرات خط چشم در امان باشید و چشم های شما بر اثر این روش آرایشی هیچ آسیبی نبیند، لازم است که نکات زیر را رعایت کنید:

برند خط چشم مطمئن انتخاب کنید.

پیش از استفاده خط چشم، چشم های خود را شسته و به خوبی خشک کنید.

پیش از خوابیدن، حتما آرایش چشم خود را به کمک محلول پاک کننده آرایش یا آب و شوینده، پاک کنید.

در صورت داشتن حساسیت به یک خط چشم، فورا استفاده از آن را قطع کرده و نوع دیگری را جایگزین کنید.

با رعایت نکات فوق، می توانید اطمینان داشته باشید که خط چشم شما، آسیبی به چشم هایتان وارد نکرده و از زیبایی تکمیل شده به وسیله آن لذت ببرید.

معرفی خط چشم نوت عاری از مضرات خط چشم های بی کیفیت

اما ببینیم خط چشم نوت چه ویژگی هایی دارد که آن را در زمره خط چشم های باکیفیت قرار می دهد. به صورت پیش فرض پوست اطراف چشم ها نازک تر و حساس تر بوده و نیازمند نگهداری بیشتری است، اما در برخی افراد این حساسیت میزان بیشتری دارد. ترکیب خط چشم نوت به شکلی است که کاملا برای این دسته از افراد مناسب بوده و هیچ گونه حساسیتی به وجود نخواهد آورد.

از آن جایی که این خط چشم کاملا بدون پارابن و هیچ گونه عطر ساخته شده است، زمینه حساسیتی نخواهد داشت. خط چشم هایی که در ترکیب خود دارای پارابن هستند، زمینه برخی حساسیت ها را رقم خواهند زد. (البته این همیشگی نیست و در برخی افراد حتی وجود پارابن نیز باعث بروز حساسیت نمی شود.) جالب است بدانید که خط چشم نوت مورد تائید متخصص های پوست و زیبایی است و اگر از پزشک خود در این باره سوال کنید، احتمالا تائیدیه ای در خصوص آن خواهد داد.

با این همه به یاد داشته باشید که شما تنها ۶ ماه از زمان باز کردن درب این خط چشم فرصت دارید که از آن استفاده کنید و از آن جایی که چشم ها اعضایی بسیار حساس محسوب می شوند، لازم است که حتما پس از ۶ ماه، خط چشم را دور بیندازید.

گاهی اوقات مشاهده می کنیم که پس از استفاده از خط چشم، در محل کشیدن آن در نقطه رویش مژه ها، کمی باد کرده است. این نشانه های حساسیت به خط چشم است. به ویژه زمانی که از تاریخ مصرف آن گذشته یا به هر شکلی فاسد شده باشد. در این صورت حتما خط چشم خود را کنار گذاشته و نوع جدیدی را مورد استفاده قرار دهید.