۰ نفر

چگونه می توانید بهترین دوستان خود را در روز تولد سورپرایز کنید؟

۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰
کد خبر: 638815
چگونه می توانید بهترین دوستان خود را در روز تولد سورپرایز کنید؟

اگر روز تولد یکی از بهترین دوستانتان نزدیک است احتمالا به این موضوع فکر می‌کنید که چگونه روز تولد او را به روز خاص‌تری تبدیل کنید. سورپرایز کردن، فوق‌العاده‌ترین راه برای این است که بهترین دوست خود را در روز تولدش شگفت‌زده و خوشحال کنید.

به همین دلیل، ما در ادامه مقاله فهرستی از راه‌های جالب و خلاقانه را گرد آورده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دوست خود را در روز تولدش به بهترین شکل غافلگیر کنید و روز خاصی را برای او بسازید. بنابراین، اگر می‌خواهید با این راه‌ها آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

یک پیام تولد جالب برای او بفرستید

این ایده یکی از بهترین ایده‌ها برای تبریک تولد به کسانی است که دور از شما زندگی می‌کنند. اگر مطمئن نیستید که در پیام خود چه بگویید، سعی کنید به دوست خود بگویید که چقدر به او اهمیت می‌دهید و امیدوارید روز تولد او بهترین روز ممکن برای او باشد. همچنین، می‌توانید همراه با یک دسته گل زیبا برای تولد، پیام تبریک تولد را برای دوستتان بفرستید. خرید دسته‌گل رز می‌تواند ایده خوبی باشد که ممکن است بتوانید آن را با قیمت ارزان نیز پیدا کنید. دسته‌گل تنها برای عروس به کار نمی‌رود و کاربردهای متعددی دارد.

خودروی خود را تزیین کنید و تا خانه دوستتان رانندگی کنید

می‌توانید خودرو را با بادکنک تزیین کنید و همچنین، پیام‌هایی را با واکس کفش بر روی خودرو بنویسید. همچنین، می‌توانید بنری را که روی آن نوشته «تولدت مبارک» به خودرو آویزان کنید. در این زمان، به دوستتان پیام دهید تا درست قبل از رسیدن شما به خانه، سورپرایز شما را ببیند. همچنین، می‌توانید از دوستان دیگر خود بخواهید که به شما بپیوندند.

یک روز جالب را برنامه‌ریزی کنید

بهترین دوست شما معمولا به انجام چه کارهایی علاقه‌مند است؟ به این موضوع فکر کنید که او چه سرگرمی‌ای را دوست دارد، کجا دوست دارد غذا بخورد و برای آرامش پیدا کردن چه کارهایی را انجام می‌دهد. برنامه‌ای برای روز تولد دوست خود تنظیم کنید و او بگویید که برای این روز برنامه‌ریزی‌ای نداشته باشد.

نامه‌هایی از سوی عزیزان دوستتان جمع‌آوری کنید

نامه

از دوستان و اعضای خانواده دوستتان بخواهید که آرزوهای خوب خود را در مورد او بنویسند. قبل از رسیدن روز تولد دوستتان، این نامه‌ها را جمع‌آوری کنید و آن‌ها را در یک دفترچه قرار دهید و سپس دفترچه را در روز تولد دوستتان به او بدهید. این پیام‌های شیرین به دوستتان نشان می‌دهند که چقدر او دوست‌داشتنی است.

فضای اطراف او را با بادکنک پر کنید

بادکنک‌های زیادی را باد کنید و کمد، اتاق یا محل کار دوستتان را پر از بادکنک کنید. وقتی او با این بادکنک‌ها مواجه شود مطمئنا بسیار خوشحال و هیجان‌زده خواه شد. به این منظور از بادکنک‌هایی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید تا جشن تولد شادتر باشد. حتی می‌توانید بر روی بادکنک‌ها، پیام‌های متعددی بنویسید.

برای دوستتان کیک تولد درست کنید

کیک تولد

دوستتان را با کیک تولد موردعلاقه‌اش سورپرایز کنید. اگر این کیک را خودتان درست کنید، مطمئنا می‌تواند برای دوستتان بسیار خوشحال‌کننده‌تر باشد اما یک راه دیگر این است که یک کیک معمولی تهیه کنید و سپس خودتان آن را تزیین کنید.

یک مهمانی غافلگیرکننده ترتیب دهید

این روش، یکی از روش‌های کلاسیک برای جشن تولد گرفتن است که هنوز هم محبوبیت زیادی دارد. برای این کار به همه دوستان خود بگویید که حدود 30 دقیقه قبل از رسیدن فردی که تولدش است به خانه شما بیایند و همچنین، خانه خود را با وسایل مختلف تزیین کنید. وقتی بهترین دوستتان به خانه شما آمد با فریاد «تولدت مبارک» او را سورپرایز کنید.

به دوستتان هدایایی از خاطرات قدیمی بدهید

ممکن است از گذشته موارد زیادی وجود داشته باشد که هر دوی شما به آن علاقه داشته باشید. این می تواند هر چیزی باشد. همچنین، ممکن است چیزی مشترک باشد که در گذشته آن را با یکدیگر به اشتراک می‌گذاشته اید. چرا آن را به دوست خود ندهید؟ مطمئنا او از گرفتن چنین هدیه‌ای به‌شدت خوشحال خواهد شد.

بلیط سینما و هدایای دیگری مرتبط با فیلم به او بدهید

اگر بهترین دوستتان به سینما و فیلم بسیار علاقه‌مند است، می‌توانید به او هدایای زنجیره‌ای بدهید. برای مثال، یک بلیط سینما برای شب تولد او تهیه کنید، سپس کیک تولدش را با تم فیلم و سینما تهیه کنید و همچنین، کتاب‌هایی در مورد فیلم به او هدیه دهید. بهترین دوستتان هرگز این هدایای شگفت‌انگیز و فوق‌العاده را فراموش نخواهد کرد.

با ناهار غافلگیرکننده، دوستتان را در سر کار سورپرایز کنید

مطمئنا این اتفاقی است که بهترین دوستتان هرگز نمی تواند انتظار داشته باشد. بدون اعلام قبلی به محل کار او بروید و با یک ناهار ویژه بسته‌بندی شده از رستوران موردعلاقه دوستتان، او را غافلگیر کنید. همچنین، می‌توانید با یک جعبه شکلات، دوستتان را سر کار غافلگیر کنید و سپس او را برای ناهار به رستوران موردعلاقه‌اش دعوت کنید.

به او گیفت کارت بدهید

یکی از بهترین هدایای غافلگیرکننده برای تولد یک دوست، گیفت کارت (giftcard) است. انواع مختلف گیفت کارت وجود دارد و می‌توانید آن را بسته به آنچه دوستتان دارد تهیه کنید. برای مثال، اگر بهترین دوست شما نیاز به پول دارد می‌توانید از بانک گیفت کارت تهیه کنید یا اگر به کتاب علاقه‌مند است می‌توانید به او بن خرید کتاب بدهید. بسته به آنچه می‌خواهید از طریق گیفت کارت به دوستتان هدیه بدهید، قیمت این کارت‌ها متفاوت است. برخی از این گیفت کارت‌ها ارزان و برخی از آن‌ها قیمت بالاتری دارند.

درنهایت، داشتن یک دوست واقعی می‌تواند یکی از بهترین دارایی‌های انسان باشد. بنابراین، قدر بهترین لحظاتی که با بهترین دوست خود دارید را بدانید و سعی کنید حداکثر استفاده را از این لحظات ببرید. شما می‌توانید با ایده‌هایی که در این مقاله مطرح شد، روز تولد بهترین دوستتان را به یک روز خاص و فوق‌العاده تبدیل کنید و از این طریق، به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید و چقدر به او اهمیت می‌دهید. بنابراین، اگر تولد بهترین دوستتان نزدیک است، سورپرایز کردن او را فراموش نکنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.