۰ نفر

هرگز با دختران و زنانی با این ویژگی ها ازدواج نکنید

۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبر: 638203
هرگز با دختران و زنانی با این ویژگی ها ازدواج نکنید

با چه زنانی نباید ازدواج کرد؟ این پرسش بزرگترین دغدغه مردانی است که در سن ازدواج هستند. چرا که این انتخاب برای ازدواج، میتواند شما را به خوشبخت ترین یا بدبخت ترین فرد تبدیل کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، پس اگر به دنبال یک ازدواج دائم و باثبات هستید، باید از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید. در واقع حالا که شما میخواهید بقیه زندگی خود را به فرد دیگری شریک شوید؛ باید مطمئن شوید که او شایسته وقت و توجه شما است. فراموش نکنید که ازدواج یک بازی کودکانه نیست بلکه مهم ترین اتفاق زندگی شما است که به مراقبت و دستورالعمل های بی نقصی نیاز دارد. شکست در این مسیر میتواند تبعات مالی، عاطفی و روانی جبران ناپذیری در زندگی شما داشته باشد. پس بهتر است معیارهای ازدواج خود را مشخص کنید و معلوم کنید که از نظر شما با چه کسانی نباید ازدواج کرد؟

 بدیهی است که معیارهای هر کسی با دیگری متفاوت است اما مشاوران خانواده همیشه توصیه هایی برای انتخاب بهترین زن برای ازدواج دارند. ما هم در اینجا سعی کرده ایم که تعدادی از مشخصات زنان نامناسب برای ازدواج را به شما معرفی کنیم تا با در نظر گرفتن این نکات انتخاب عاقلانه تری داشته باشید.

1. زنانی که اغلب دروغ میگوید

دروغ همواره یک خصلت بد و ناپسند است که میتون آن را به عنوان خصوصیات زن بد هم در نظر گرفت. گاهی دروغگویی، قدرت فروپاشی یک زندگی را خواهد داشت. درواقع ریشه بسیاری از مشکلات در زندگی زناشویی دروغ است. چه بسیار زندگی ها که به خاطر دروغ گویی یکی از طرفین از هم نپاشیده است. پس اگر دوست دختر یا نامزد شما، دائما در حال دروغ گفتن یا پنهان کاری است، بیشتر درباره ازدواج خود فکر کنید و توصیه میکنم هرگز با این زنان ازدواج نکنید. زیرا مطمئنا شما نمیخواهید در یک رابطه ای باشید که مدام به شما دروغ میگویند.

2. زنان مادی گرا

دوست داشتن مادیات به خودی خود چیز بدی نیست و این یک امر طبیعی در وجود انسان است. اما با این حال اگر دختری فقط و فقط به دلیل پول و وضعیت مالی شما، با شما مانده است، بهتر است درباره رابطه خود بیشتر فکر کنید. ببینید دوست دارید این رابطه تا کجا پیش برود. اگر فرد مورد نظر شما توقع دارد دائما برایش هدیه بگیرید، خرید کنید و یا او را به رستوران های مجلل ببرید، به شما هشدار میدهم که با این دخترها ازدواج نکنید. زیرا برآورده کردن توقعات این افراد در زندگی کار سختی است که میتواند سرآغاز مشکلات زناشویی و حتی طلاق باشد.

3. زنانی که به دیگران احترام نمیگذارند

از جمله دخترهایی که نباید با آنها ازدواج کنید، میتوان به افرادی اشاره کرد که به دیگران بی احترامی میکنند. برای تشخیص این موضوع مثلا میتوانید، وقتی با نامزدتان برای شام بیرون رفتید، او را زیر نظر بگیرید. به رفتار او با مردم، کارمندان رستوران و… توجه کنید. اگر او به انها احترام نگذارد در آینده به شما نیز احترام نمیگذارد. آیا دوست ندارید با کسی ازدواج کنید که به شما، خانواده و دوستانتان احترام بگذارد. پس حتما این نکته را در نظر داشته باشید.

4. زنان شکاک

یک زن شکاک میتواند به معنای واقعی کلمه زندگی شما را به جهنم تبدیل کند. چنین زن هایی موضوعات کوچک و بی اهمیت را بزرگ و پیچیده جلوه میدهند. دائما شما را چک میکنند تا از وضعیت شما با خبر شوند. یک زن شکاک روی تمام روابط شما حساس است و بزرگترین دردسر زمانی است که دوستان یا همکاران زن داشته باشید. زندگی مشترک با چنین افرادی بسیار متزلزل و آسیب پذیر است. پس هرگز با این زنان ازدواج نکنید. 

5. زنانی که از شما سو استفاده میکنند

بسیاری افراد فکر میکنند که این تنها زنان هستند که از هدف سو استفاده مردان قرار میگیرند. اما زنان بسیاری هم هستند که تنها دلیلشان از بودن با شما، سو استفاده از موقعیت است. در واقع مردان قربانیان نامرئی سوء استفاده در روابط هستند و کمتر دیده میشوند. این سوء استفاده میتواند مالی، عاطفی، جسمی و… باشد. توصیه میکنیم به سرعت از فردی که به شما آسیب میزند دوری کنید. چنین افرادی در زمره زنان خطرناک برای ازدواج هستند. چون در زندگی مشترک هم تنها به دنبال رفع نیازها و خواسته های خود هستند. 

6. زنان سلطه گر

از دیگر دختران نامناسب برای ازدواج میتوان به دختران سلطه گر اشاره کرد. چنین زنانی میخواهند که همیشه همه چیز را در کنترل داشته باشند. تمام اتفاق خانه باید تحت نظارت ای افراد باشد. زنان سلطه گر اگر با مخالفت همسر مواجه شوند، معمولا او را به طلاق تهدید میکنند. زندگی با چنین زنی مثل یک کابوس است چون جایی برای نظرات و عقاید شخصی شما باقی نمیماند. همیشه یک نفر هست که به شما بگوید چه کاری را انجام بده و چه کاری را انجام نده.

7. زنان عصبانی و بد خلق

اگر شریک زندگی شما قبل از ازدواج نمیتواند عصبانیت خود را کنترل کند، مطمئن باشید بعد از ازدواج هم این کار را نخواهد کرد. حتی در بیشتر موارد رفتار او بدتر هم میشود. شما هرچدر هم شخصیت آرام و صبوری داشته باشد، تحمل سخنان ظالمانه و عصبانیت همیشگی همسرتان برایتان سخت است. پس وقت بگذارید و ببینید که نامزدتان در موقعیت های مختلف، چه عکس العملی نشان میدهد. اگر این بداخلاقی و عصبانیت بخشی از رفتار او است، نمیتوان گفت که او یک دختر آماده برای ازدواج است.

8. زنان معتاد

شاید بدیهی ترین پاسخ برای افرادی که میپرسند با چه زنانی نباید ازدواج کرد؟ زنان معتاد است. در زمان انتخاب همسر این نکته را در یاد داشته باشید که همسر شما باید کسی باشد که صلاحیت اداره زندگی شما را داشته باشد. همچنین او باید فرزندان شما را پرورش دهد. پس تنها بر اساس احساسات تصمیم گیری نکنید. زنان معتاد به مشروبات الکلی، مواد مخدر، عادات مخرب جنسی و… مشکلات بزرگی را در زندگی شما ایجاد میکنند.

رهایی از اینها که از ویژگی زنان خراب است کار آسانی نیست. تشخیص زن خراب، کار راحتی نیست چون  ممکن است در ابتدا طوری به نظر برسد که رابطه عاطفی با شما او را در مسیر درست قرار میدهد، اما فریب نخورید. یادتان باشد شما نمیتوانید به تنهایی او را از اسارت مواد مخدر یا رفتارهای جنسی پرخطر آزاد کنید. پس بهتر است هرگز با این زنان ازدواج نکنید.

9. زنان خودشیفته

زنان خودشیفته هرگز گزینه مناسبی برای ازدواج نیستند. مهم نیست که چقدر جذاب و زیبا و با استعداد به نظر برسند، ازدواج بر پایه ی همراهی و یگانگی دو نفر شکل میگیرد. و قرار نیست فقط حول اهداف یک نفر باشد. اگر رابطه قبل از ازدواج شما تنها در مسیر اهداف و خواسته های او میچرخد، قرار است درگیر یک  مبارزه سخت شوید. به طور کلی زنان خودشیفته، خواستار مرکز توجه و تمرکز هزینه ها و احساسات روی خودشان هستند. درحالیکه برای تشخیص دختر خوب برای ازدواج باید دنبال ویژگی هایی همچون شفقت، عشق و احترام باشید. 

سوالات متداول

با چه دخترانی نباید ازدواج کرد؟

زنان دروغگو، مادی گرا، سلطه گر، معتاد و… از جمله زنانی هستند که هرگز نباید به ازدواج با آنها فکر کنید.

چگونه یک دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن یک دختر خوب و قابل اعتماد کافیست فرد مورد نظرتان را قبل از ازدواج با چشمان بازتری زیر نظر داشته باشید.

ازدواج با زنان خودشیفته چگونه است؟

 اگر رابطه قبل از ازدواج شما تنها در مسیر اهداف و خواسته های او میچرخد، قرار است درگیر یک  مبارزه سخت شوید. به طور کلی زنان خودشیفته، خواستار مرکز توجه و تمرکز هزینه ها و احساسات روی خودشان هستند.