۰ نفر

آیا استفاده از دستمال کاغذی توالت برای خانم ها ضرر دارد؟

۲ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۶
کد خبر: 637675
آیا استفاده از دستمال کاغذی توالت برای خانم ها ضرر دارد؟

شاید تا به حال این موضوع به گوشتان خورده است که دستمال توالت می تواند به شدت برای بانوان مضر باشد. به خصوص اگر افراد دستمال توالت های بی کیفیت را برای خشک کردن ناحیه تناسلی خودشان استفاده کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دستمال توالت برای بانوان مضر است، زیرا می تواند باعث آسیب رساندن به ناحیه تناسلی شود و مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. استفاده روتین و منظم از دستمال توالت برای بانوان ضرر دارد. زیرا این کار موجب افزایش احتمال عفونت های قارچی و مشکلات جسمی دیگر در ناحیه تناسلی می شود. بنابراین، دستمال توالت، به خصوص اگر بی کیفیت باشد، برای بانوان مضر است و می تواند باعث افزایش احتمال ابتلا به بیماری های مختلف شود.  به همین خاطر، توصیه می شود که بانوان در انتخاب دستمال توالت دقت بیشتری داشته باشند تا کمترین عوارض را از استفاده از دستمال توالت تجربه کنند.

مضرات دستمال توالت برای بانوان

دستمال توالت برای بانوان مضرات بسیار زیادی دارد. به خصوص اگر بانوان به صورت روتین و پس از هر بار رفتن به دستشویی برای خشک کردن خودشان از دستمال توالت استفاده کنند. اگرچه برخی از پزشکان بر این باور هستند که خشک کردن ناحیه تناسلی، فواید بسیار زیادی برای بانوان دارد. ولی باز هم توصیه اکید می شود که افراد حداقل از دستمال های توالت با کیفیت استفاده کنند.مضرات استفاده از دستمال توالت عبارتند از:  

  • حساسیت و واکنش آلرژیک

برخی از افراد دارای پوست حساس و خاصی هستند. به طوری که نمی توانند از انواع کرم ها و محصولات برای بهبود سلامت پوست خودشان استفاده کنند. دستمال توالت به دلیل اینکه دارای بافت خشکی است، می تواند باعث ایجاد حساسیت و واکنش آلرژیک شود. از طرفی خود ناحیه تناسلی بانوان بسیار حساس است و با یک تحریک کوچک، دچار حساسیت خواهد شد.

  • بروز تورم بر روی ناحیه تناسلی

با توجه به اینکه ناحیه تناسلی بانوان بسیار حساس است، احتمال بروز تورم در این ناحیه در اثر استفاده از دستمال توالت برای بانوان بسیار افزایش پیدا می کند. دستمال هایی که عطری و رنگی هستند، احتمال تورم و التهاب را در ناحیه تناسلی به شدت افزایش می دهند.

  • عفونت های ادراری

اگرچه خشک کردن ناحیه تناسلی باعث کاهش احتمال ابتلا به عفونت های ادراری می شود، ولی به دلیل اینکه با خشک کردن این ناحیه، مقداری از آلودگی مقعد را وارد دستگاه تناسلی می کنید، احتمال بروز عفونت های ادراری بسیار افزایش پیدا می کند. برای جلوگیری از این موضوع، حتما دستمال توالت را از بالا به پایین بکشید و خودتان را خشک کنید.

در صورتی که دستمال کاغذی از ناحیه مقعد به سمت دستگاه تناسلی کشیده شود، می تواند احتمال بروز عفونت های قارچی و ادراری را افزایش دهد.

جلوگیری از عفونت ادراری

یکی از مشکلاتی که در اثر استفاده از دستمال توالت به وجود می آید، عفونت های ادراری است. به هر حال خیس بودن لباس زیر و غیر تمیز بودن آن نیز در تشدید احتمال بروز عفونت های قارچی موثراست . به همین خاطر، توصیه می شود که افراد بعد از هر بار استفاده از لباس زیر، آن را به خوبی با پودر و مایع لباسشویی با کیفیت بشویند.

برای خرید عمده پودر و مایع لباسشویی کلیک کنید.

بهترین نوع دستمال توالت برای جلوگیری عفونت

به طور کلی، توصیه می شود که خانم ها به صورت روتین از دستمال توالت استفاده نکنند. زیرا استفاده روتین از دستمال توالت برای بانوان مضر خواهد بود. ولی در کنار این موضوع، دستمال هایی که دارای بافت سخت و رنگ دار و معطر می باشند، برای بانوان ضرر بیشتری دارند. به همین خاطر، سعی کنید که  دستمال توالت ها را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

دستمال توالت هایی که دارای بافت سخت می باشند، می توانند احتمال آسیب دیدگی به ناحیه واژن را افزایش دهند. همچنین، دستمال های معطر و رنگی، برای سلامت دستگاه تناسلی بانوان گزینه خوبی محسوب نمی شوند.

  شما می توانید از اکالا بیزنس با بهترین کیفیت دستمال کاغذی  به صورت عمده خریداری کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.