۰ نفر

ساده ترین راه های شاد کردن شوهر

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۸
کد خبر: 637585
ساده ترین راه های شاد کردن شوهر

مردها به دلیل مقتضیاتی که جوامع به آنها القا کرده اند کمتر درباره احساسات و احتیاج های عاطفی خود صحبت می کنند و همین مهم سبب می شود زنان آنها را بی نیاز از محبت بدانند، هر چند که اغلب اوقات زن ها اعتقاد دارند در یک رابطه عاطفی و زناشویی،آنها هستند که بیشتر به ابراز احساسات کلامی می پردازند اما نکات دیگری نیز در ابراز احساسات اهمیت دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همین امروز که در حال نوشتن این مطلب هستم بخشی از یک سخنرانی توسط یک مرد به زبان انگلیسی در فضای مجازی با این مضمون دست به دست می شود:"تنها زنان، بچه ها و سگ ها بدون قید و شرط دوست داشته می شن، یک مرد در شرایطی دوست داشته می شود که چیزی را فراهم کند".

شاید حالا برخی از زن ها موضع بگیرند و این ابراز نظر را رد کنند یا از اساس آن را چرند و پرند بدانند اما واقعیت آن است که این صحبت ها را یک مرد بیان کرده و آقایان در حال استوری کردن این صحبت ها هستند. بنابراین چنین طرز فکری نه تنها در جامعه ایرانی که مردهایش از ابتدا شنیده اند"مرد که گریه نمی کنه" بلکه در سایر نقاط جهان رواج دارد و به درست یا نادرست آن کاری نداریم چرا که در حیطه تخصصی روانشناس و جامعه شناسان است. زن ها فقط می توانند از مردی که کنارشان است بپرسند آیا او نیز چنین دیدگاهی دارد؟ و اگر پاسخ بله بود فکر کنند که چرا و چگونه این طرز فکر برای شریک زندگی، پدر یا برادرشان به وجود آمده است.

در این مطلب قصد داریم به اختصار نکات را بازگو کنیم که می تواند یک زن در زندگی زناشویی خود با به کار گیری آن همسرش را شاد کند.

شاد باشید

تحقیقات نشان می دهد که مردان هنگامی که همسرشان خوشحال است، در ازدواج بیشترین احساس رضایت را دارند. چیزی درمورد یک زن شاد وجود دارد که باعث می شود مرد با شوق و انگیزه دوباره به خانه برگردد! هر یک از زوجین سهم خود در شادی ها و مشکلات را دارند ، این طرز برخورد شماست که مهم است. به جای اینکه بر روی مشکلات تمرکز کنید، به سمت راه حل ها بروید.

شوهرتان را با فرد دیگری مقایسه نکنید

سبک زندگی یا دارایی های خود را با دیگران مقایسه نکنید و به آنچه دارید راضی باشید. بعد از یک روز کاری سخت، هیچ شوهری نمی خواهد از همسرش بشنود که “همسایه ما بهتر از شما درآمد دارد یا تلویزیون بزرگتر از ما دارند.” این گونه جملات شوهرتان را ناراحت و افسرده خواهد کرد.

البته میل به پیشرفت در خانم ها به زندگی زوجین کمک می کند اما بیان بعضی از عقاید، آداب و رسوم خود را دارد. اگر شادابی و خوشحالی مردان خود را می خواهید، دنبال بهانه های غیر منطقی نباشید.

برای جشن گرفتن منتظر مناسبت نباشید

منتظر روزهای تولد و سالگرد نباشید تا شوهرتان احساس ویژه ای داشته باشد. هر روز جشن بگیرید. غذای مورد علاقه او را بپزید، یک هدیه غافلگیرکننده برای او بخرید و به ظاهر و روحیه خود اهمیت دهید.

لحظات عاشقانه را حفظ کنید

بیشتر زوج ها در سالهای ابتدای ازدواج، عاشقانه هستند. اگرچه با افزایش مسئولیت ها و تولد بچه ها، تمرکز آنها تغییر می کند. آنها در یک روال روزمره قرار می گیرند و عاشقانه ها به حاشیه می رود. لحظات عاشقانه را با ایجاد فرصت هایی که می توانید، زنده نگه دارید. خانم ها می توانند کارهایی انجام دهند که لحظات زندگی شان درست مانند روزهای ابتدایی شود.

به ظاهر خود اهمیت دهید

مردان به ظاهر خیلی اهمیت می دهند. این امر باعث می شود که سعی کنید همیشه آراسته و مرتب باشید. لباس هایی را بخرید که به خوبی مناسب شما باشد و ظاهر شما را تقویت کند. به اندازه کافی ورزش کنید. نباید اجازه دهید که بعد از ازدواج، اندامتان و ظاهرتان دچار ایراداتی شود. با داشتن ظاهری جذاب به خوشحال کردن همسر خود کمک کرده اید.

به شوهرتان در همه حال احترام بگذارید

به همسرتان احترام بگذارید و هرگز در جمع از او انتقاد نکنید. این می تواند صدمات جبران ناپذیری به عزت نفس وی وارد کند و او را به شدت آزار دهد. اگر احساس می کنید که باید به او تذکر دهید، در خلوت و با زبان خوش این کار را انجام دهید.

به همسرتان اعتماد واقعی داشته باشید

به شوهر “husband” خود اعتماد کنید و فضای خاصی که نیاز دارد را به او بدهید. اگر او می خواهد یک شب در کنار دوستان خود باشد به او اجازه دهید این کار را انجام دهد زیرا باعث خوشحال کردن همسر می شود.

علاقه ها و سرگرمی های خود را نیز انجام دهید و به خودتان اهمیت دهید تا باعث خوشحال کردن همسر خود شوید. برای خوشحال کردن همسر خود دنبال فرمول خاصی نباشید بلکه به این نکات کلیدی عمل کنید.

جمله ” دوستت دارم ” را فراموش نکنید

به او نشان دهید که او را دوست دارید. از او به خاطر ویژگی های خاص یا استعدادی که در اختیار دارد تعریف کنید. برای بیان جمله ” دوستت دارم” تردید نکنید و به هیچ عنوان خجالت نکشید. این امر را در مقالاتی که مربوط به مردان است، به آن ها نیز می گوییم. خوشحالی مردان گاهی در چهره شان مشخص نمی شود اما باور کنید هر مردی نیاز به شنیدن چنین جملاتی از سمت خانم خود می باشد

بیان جملات عاشقانه، زندگی شما را شیرین تر می کند. گاهی شما آغاز کننده رابطه جنسی باشید تا او بداند که برای شما جذابیت دارد.

از نقاط قوت او تعریف کنید

خوشحالی مردان ، کار پیچیده و سختی نیست. از همسرتان بخاطر آنچه که هست قدردانی کنید. هر فرد منحصر به فرد است و با یک سری از نقاط قوت و ضعف همراه است. شوهر خود را به خاطر آنچه هست قبول کنید و دوست داشته باشید. اگر مرد احساس کند که همسرش احساس خوشبختی می کند، از زندگی خود راضی و خوشحال خواهد بود.

رفیق و دوست او باشید

اگر بتوانید با شوهر خود به گونه ای رفتار کنید طوری که انگار با او رفیق هستید، همسرتان همیشه حال بهتری خواهد داشت. مردان از زنانی که هیچ وقت موافق تفریح و گردش نیستند، فراری می شوند و در نتیجه این گونه نیازهای خود را با رفقای خود ، برطرف می کنند.

پیام های عاشقانه برای او بفرستید

روزهای اول آشنایی و یا نامزدی تان را به خاطر بیاورید. آن زمان حتما برای نامزدتان ، پیام های محبت آمیز و عاشقانه ارسال می کردید. مشکلات زندگی نباید انجام چنین فعالیت هایی را از شما دور کند.

همه مردان احتیاج دارند که جملات و پیام های عاشقانه از همسرشان دریافت کنند. پس این کار ساده و مهم را از او دریغ نکنید. هیچ مردی به شما نمی گوید که به چنین پیام هایی نیاز دارد و این هنر زنانگی شماست که این موارد را رعایت کنید.

همه این حرف ها را زدیم اما در پایان فراموش نکنید افراط و تفریط در هر امری آن را از روند طبیعی خارج می کند و نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد.

*پرسش از شما: راهکارتان برای خوشحالی همسر خود چیست؟