۰ نفر

بیشتر آدم های بی ادب، متولد چه ماهی هستن؟

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۳
کد خبر: 636285
بیشتر آدم های بی ادب، متولد چه ماهی هستن؟

به هرحال بی ادبی هم جزیی از شخصیت انسان است و اینطور نیست یک نفر "اصلا" بی ادب نباشد. قطعا همه افراد در موقعیت هایی قرار گرفته اند که مجبور شدند پای خود را از ادب فراتر بگذارند .

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر بیراه نباشد ادب افراد با آستانه تحملشان باید ارتباط مستقیم داشته باشد، در واقع آدم هایی که زود از کوره در می روند نمی توانند آنطور که باید و شاید خود را کنترل کنند و به قول خودشان چشمشان را بسته و دهانشان را باز می کنند.

البته معیارهای متفاوتی برای ادب وجود دارد و تنها به کلماتی که از دهانمان در می آید ارتباط پیدا نمی کند بلکه عادات ما نیز می تواند بر نگرش مردم نسبت به ادبمان تاثیر گذار باشد.

در ادامه می خواهیم ببینیم متولدین کدام ماه آستانه تحمل پایینی دارند و کم تر آداب و اصول رفتاری را رعایت می کنند.

فروردین

 متولدین فروردین کم طاقت ترین افراد هستند و رتبه اول را در کم طاقتی در بین متولدین سایر ماه های سال دارند. این افراد نمی توانند برای هر کاری صبر و حوصله زیادی خرج کنند و بدلیل این خصلت خودشان نیز دچار آسیب می شوند. آن ها دوست دارند نتیجه هر چیزی را سریعا ببینند و از منتظر ماندن بسیار رنج می برند.

اردیبهشت

 صبر و تحمل یکی از بارزترین ویژگی های افراد متولد اردیبهشت می باشد. متولدین اردیبهشت بسیار صبور، آرام و پرتحمل هستند و کمتر پیش می آید که کسی آن ها را در اوج خشم و عصبانیت ببیند. با این حال افرادی سودجو و متعصب نیز هستند. اردیبهشتی ها همچنین یکی از لجبازترین افراد هستند که حتی دوست ندارند خودشان را تغییر دهند.

خرداد

 متولدین خرداد معمولا افراد غیر قابل پیش بینی هستند. آن ها گاهی اوقات بشدت صبور و آرام هستند و گاهی اوقات نیز بسیار بی قرار و عجولند. آن ها معمولا دارای شخصیتی چند وجهی هستند و نمی توان حدس زد که در برابر هر اتفاقی ممکن است چه عکس العملی نشان دهند.

تیر

 متولدین تیر معمولا افراد بسیار صبور و آرامی هستند. آن ها در بسیاری از مواقع با صبر، تحمل و آرامش ذهنی خود توانسته اند به راحتی شرایط را مدیریت کنند و مشکلات را برطرف کنند.

مرداد

 متولدین مرداد دوست دارند همیشه همه چیز به نحو احسن اتفاق بیفتد و بهترین زندگی را داشته باشند. آن ها دوست دارند مانند یک ملکه زندگی کنند و دوست دارند هر چیزی را بلافاصله بدست بیاورند و از منتظر بودن متنفرند. مردادی ها شخصیت قدرتمندی دارند و مدام نظراتی که در سر دارند را با دیگران به اشتراک می گذارند، اما بدترین عادت شان جلب توجه است. به عنوان مثال آنها با صدای بلند در مکان های عمومی مانند رستوران یا کتابخانه می خندند که اصلا خوشایند نیست.

شهریور

 متولدین شهریور ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلانی و تدریجی عمل می کنند. در کنار آن ها، صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت و به همان شکل باید با آن ها رفتار کنید. به نظر شما عات بد شهریوری ها چیست؟ آنها کمالگرا هستند. متولدین این ماه دوست دارند که کامل ترین باشند. اگر کاری را آغاز کنند، تمام تلاش شان را می کنند تا آن را به بهترین نحو ممکن به اتمام رسانند، به همین دلیل مدام با دوستان و خانواده یا حتی شریک زندگی شان درگیری دارند. این افراد دیگران را به دلیل بی توجهی سرزنش می کنند. در یک جمله شهریوری ها افراد پرتوقعی هستند.

مهر

 متولدین مهر افراد آرامی هستند و زندگی بدون استرس و هیاهو را دوست دارند و گاهی در برخی مسائل بشدت صبور می شوند. آن ها همیشه و درهمه چیز آرامش را ترجیح می دهند.

آبان

 آبان ماهی ها معمولا افراد صبوری هستند، گاهی اوقات نیز ممکن است صبر خود را از دست بدهند. اما معمولا سعی در مخفی نگه داشتن این موضوع دارند و به همین دلیل معمولا اینطور به نظر می رسد که آن ها بسیار صبور هستند. آبانی ها افراد رکی هستند. اگر در جمع کسی اشتباهی را مرتکب شود، برای اصلاح آن درنگ نمی کنند. اگر چه آنها بی ادب نیستند اما نمی توانند اشتباهات دیگران را بپذیرند. پس موقع صحبت کردن با یک آبانی، مراقب باشید.

آذر

 آذر ماهی ها در میان متولدین ماه های دیگر سال رتبه دوم را در بی صبری به خود اختصای می دهند. آن ها دوست دارند هر کاری در سریع ترین زمان ممکن خود انجام شود و به هیچ عنوان طاقت تحمل مشکلات را ندارند.

دی  

متولدین دی ماه اکثرا افراد عجولی هستند و دوست دارند اگر برای موضوعی صبر می کنند، حتما صبرشان نتیجه داشته باشد،. در غیر این صورت صبر خود را از دست می دهند و ممکن است دیگران نیز متوجه این موضوع بشوند. از آنجا که متولدین ماه دی افراد با دانشی هستند، مدام دیگران را به دلیل کمبود اطلاعات سرزنش می کنند. این افراد از نظر دیگران افراد بی ادبی هستند که فقط خودشان را می بینند. در بحث های گروهی، اگر حرف شان را متوجه نشوید یا آنطور که آنها انتظار دارند رفتار نکنید، عصبانیت آنها را بر خواهید انگیخت.

بهمن  

متولدین بهمن معمولا افراد صبوری نیستند، آن ها استقلال را دوست دارند و معمولا همه تصمیمات زندگی را خودشان می گیرند. اما گاهی نیز می توانند صبورترین افراد باشند.

اسفند  

اسفند ماهی ها افرادی بسیار صبور هستند و می توان گفت صبرایوب دارند. آرامش آن ها باعث می شوند بسیاری از مشکلات را به راحتی حل کنند و صبر آن ها باعث می شود تا شنونده های بسیار خوبی نیز باشند.

*پرسش از شما: متولد کدام ماه هستید و فکر می کنید این خصوصیات درباره شما صدق می کند؟