۰ نفر

دانشگاه صنعتی شریف برگزار می کند؛

فراخوان شناسایی نیازمندی های جذب سرمایه شرکت های فناور

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۵۰
کد خبر: 635906
فراخوان شناسایی نیازمندی های جذب سرمایه شرکت های فناور

بدینوسیله به استحضار میرساند دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد "سمینار سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی: نقشه راه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فناور، استارتاپ و دانش‌بنیان" را با حضور جمعی از مدیران ارشد و سرمایه‌گذاران بزرگ کشور، در روز دوشنبه مورخ ۹ خرداد ۱۴۰۱ در محل هتل اسپیناس خلیج‌فارس برگزار نماید.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این راستا و به منظور معرفی فرصتهای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فناور، استارتاپ و دانش‌بنیان به سرمایه گذاران، دبیرخانه رویداد قصد دارد با اجرای یک نیازسنجی در قالب پرسشنامه از شرکت‌های فعال در اکوسیستم فناور و دانش‌بنیان کشور، نسبت به شناسایی نیازمندیهای جذب سرمایه آنها اقدام نماید تا بتواند زمینه معرفی این فرصتها را به سرمایه‌گذاران شرکتی فراهم آورد. قابل ذکر است در این رویداد، فرصتهای ویژه‌ای نیز برای تجاری‌سازی و معرفی محصولات و خدمات شرکت‌های استارتاپی به شرکت‌های بزرگ وجود خواهد داشت.

لذا از کلیه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان دعوت بعمل می‌آید با تکمیل فرم پرسشنامه جذب سرمایه از طریق سایت http: //www.technosharif.ir/cvc، نسبت به درج اطلاعات خود به صورت رایگان در "کتاب فرصتهای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فناور، استارتاپ و دانش‌بنیان" که در اختیار مدیران شرکت‌های حاضر در سمینار قرار خواهد گرفت، اقدام نمایند. 

قابل ذکر است پس از ارزیابی و انتخاب طرح‌های ارائه شده، به ۵ طرح/محصول/خدمت منتخب، امکان سخنرانی و ارائه حضوری به مدیران و سرمایه‌گذاران حاضر در سمینار ارائه خواهد شد. 

در انتها خاطرنشان می‌نماید فرصت تکمیل پرسشنامه و ثبت اطلاعات تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تلفن ۶۶۰۷۲۵۹۵ یا شماره واتساپ ۰۹۰۵۵۷۶۲۱۹۷ و یا ایمیل Info@technosharif.ir با همکاران ما در دبیرخانه ارتباط بگیرند.