۰ نفر

۱۰ ترفند استایل درخشان برای تابستان + عکس

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷
کد خبر: 635798
۱۰ ترفند استایل درخشان برای تابستان + عکس

با طولانی‌تر شدن روزها و گرم شدن هوا چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ بله؛ درست است! تابستان در راه است و وقت آن رسیده تا کم کم خود را برای آن آماده کنید و کمد لباس‌هایتان را برای تابستان آماده کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ با در نظر گرفتن این موضوع، برای اینکه جذابیت خود را در گرم‌ترین ماه‌های سال حفظ کنید، بهتر است از تمامی ترندها از رنگ و سبک گرفته تا مدل‌های لباس و اکسسوری باخبر باشید تا بتوانید بهترین خرید را برای فصل تابستان داشته باشید.

این‌طور که به نظر می‌رسد، تابستان ۲۰۲۲ در واقع مجموعه‌ای از کلاسیک‌های برجسته و درخشان از دهه‌های قبلی است. اگر دوست دارید بدانید ترندهای تابستانی که شما را جذاب‌تر از همیشه می‌کنند کدام آیتم‌ها هستند.

تابستان امسال کدام رنگ‌ها را انتخاب کنیم؟

تابستان فصل بسیار خوبی برای استایل‌های رنگی است. شما می‌توانید استایلی بسیار ملایم و زیبا با رنگ‌های پاستلی داشته باشید یا اینکه با انتخاب رنگ‌های برجسته، جذابیت خود را چند برابر کنید.

۱. به لباس‌های سبزتان فرصتی تازه بدهید

استایل برای تابستان

اگر یک رنگ وجود داشته باشد که بتواند کل سال ۲۰۲۲ را در بر بگیرد، آن رنگ سبز است. از سبز لیمویی گرفته تا سبز Kelly، همه و همه از ترندهای این سال هستند و شما طبق سلیقه و سبک استایل‌تان می‌توانید طیف مورد علاقه‌تان از سبز را انتخاب کنید.

۲. بوم خالی!

استایل برای تابستان

آیا به نظر شما واقعا می‌توان سفید را یک ترند در نظر گرفت؟ باید گفت که با روندی که در فشن شوها دیده می‌شود، بله می‌توان سفید را هم یک ترند در نظر گرفت؛ اما باید بدانید که سفید همیشه جز رنگ‌های پرطرفدار است و همچنین یک رنگ بسیار عالی و ساده برای تابستان بنابراین از استفاده از رنگ سفید در استایل‌تان غافل نشوید.

۳. صورتی باربی

استایل برای تابستان

یک خبر بسیار خوب برای علاقه‌مندان به صورتی! رنگ صورتی همیشه ماندگاری و جذابیت خود را ثابت کرده است؛ اما امسال شما با پوشیدن رنگ صورتی می‌توانید استایلی به‌روز و بسیار خانمانه داشته باشید. هر طیفی از صورتی که در کمد لباس یک باربی وجود دارد، جز ترندهای تابستان محسوب می‌شود؛ همچنین اگر از طرفداران رنگ‌های پاستلی هستید، صورتی پاستلی یک انتخاب بسیار شیک برای تابستان خواهد بود.

۴. زرد کره‌ای

استایل برای تابستان

می‌توانید این رنگ را صدفی بنامید یا شیری یا کره‌ای؛ اما به آن سفید نگویید! رنگ‌های کرمی که ته رنگ نزدیکی به زرد داشته باشند، یکی از ترندهای تابستان هستند که در فشن شوها می‌توانید ببینید. این رنگ یک گزینه‌ی بسیار شیک و در عین حال مناسب برای تابستان است؛ مخصوصا اگر بخواهید یک استایل به سبک مونوکروم یا مینیمال داشته باشید.

۵. بنفش Peri

استایل برای تابستان

و البته رنگ اصلی سال را فراموش نکنید؛ زمانی که شرکت پنتون رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند، مطمئن باشید که برندها و صنعت مد به آن توجه خواهند کرد. برای تابستان امسال، اگر دوست دارید استایلی برجسته داشته باشید و چشم‌ها را به خود جذب کنید، حتما از رنگ بنفش کمک بگیرید.

۶. نارنجیِ جذاب

استایل برای تابستان

معمولا رنگ‌های صورتی و سبز نسبت به رنگ نارنجی طرفداران بیشتری دارد؛ اما برای تابستان امسال، از نارنجی غافل نشوید. از آن جایی که رنگ‌های برجسته جز ترندهای ۲۰۲۲ هستند، نارنجی قطعا یک انتخاب عالی خواهد بود؛ مخصوصا برای تابستان که با کمک آن می‌توانید جذابیت خود را چند برابر کنید. اگر حس می‌کنید هنوز آمادگی پوشیدن یک لباس به رنگ نارنجی را ندارید، حتما از اکسسوری‌های نارنجی مانند شال یا کیف استفاده کنید.

چگونه برای تابستان لباس بپوشیم؟

استایل برای تابستان

شاید برایتان پیش آمده باشد که در گرمای تابستان از همه‌ی لباس‌هایتان خسته شده باشید و توان پوشیدن و بیرون رفتن با آن‌ها را نداشته باشید. بله؛ تابستان می‌تواند فصل سختی برای لباس پوشیدن باشد اما چند راهکار ساده وجود دارد که به شما کمک می‌کند در برابر گرما و رطوبت، احساس خیلی بدی نداشته باشید.

۱. لباس‌هایی به رنگ روشن بپوشید

رنگ‌های روشن، به خصوص سفید بهترین گزینه برای تابستان هستند. این رنگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا به جای جذب کردن نور خورشید، آن را منعکس کنید و از گرما در امان بمانید.

۲. لباس با مدل آستین گشاد انتخاب کنید

وقتی صحبت از تابستان باشد، مهم‌ترین نکته این است که لباستان مدلی داشته باشد که به اندازه‌ی کافی هوا در آن جریان پیدا کند. برای این کار می‌توانید مانتو و لباس‌هایی را انتخاب کنید که آستین گشاد یا پفی دارند یا اصلا آستین ندارند! پیراهن مردانه‌های آستین کوتاه یکی از انتخاب‌های مناسب برای آقایان هستند.

۳. از لباس‌های تنگ دوری کنید

لباس شما باید در تابستان گشاد و راحت باشد تا بتوانید علاوه بر خنک ماندن، از آسیب‌های پوستی نیز جلوگیری کنید. اگر توجه کرده باشید، چند وقتی است که لباس‌های اورسایز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند؛ بنابراین کارتان برای پیدا کردن یک لباس گشاد سخت نخواهد بود.

۴. پارچه‌های قابل تنفس را انتخاب کنید

شاید این موضوع در فصل‌های دیگر سال خیلی اهمیت نداشته باشد، اما فرق بین یک پارچه‌ی قابل تنفس و پارچه‌ای که گرما و رطوبت را جذب می‌کند را در تابستان متوجه خواهید شد. مواد مصنوعی معمولا تنفس پذیر نیستند و با جذب رطوبت، باعث می‌شوند تا گرمای بیشتری را حس کنید و همچنین بیشتر عرق کنید؛ بنابراین در حین خرید به مارک لباس توجه کنید تا ساخته شده از ۱۰۰درصد کتان، پنبه یا ابریشم باشد.

۵. با جین خداحافظی کنید

جین یکی از پارچه‌های سنگین است. اگر جین کشی یا تنگ می‌پوشید، احتمالا تحمل آن در تابستان برایتان سخت خواهد شد؛ به عنوان جایگزین می‌توانید شلوارهایی از جنس نخ یا کتان سبک بپوشید. البته شلوار جین‌های نازک و گشاد اجازه‌ی جریان هوا را می‌دهند و می‌توانید از این مدل‌ها در استایل‌تان استفاده کنید.

۶. صندل چرمی بپوشید

صندل‌ها برای ساحل بهترین گزینه هستند اما اگر دوست می‌خواهید استایل رسمی‌تری داشته باشید که مناسب قدم زدن و دورهمی باشد و در عین حال به پاهای شما اجازه‌ی نفس کشیدن بدهد، صندل‌های بندی یا گلادیاتوری را می‌توانید انتخاب کنید که اتفاقا جز ترندهای امسال نیز هستند.

۷. مقدار استفاده از اکسسوری‌ها را به حداقل برسانید

گردنبند و دستبندهای بیش از اندازه می‎‌توانند در گرمای زیاد به بدن شما بچسبند و به مرور زمان باعث کلافگی شما یا حتی ایجاد حساسیت‌های پوستی شوند. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید یک جفت گوشواره‌ی جذاب را انتخاب کنید.

۸. استایل کژوال همیشه به کمک‌تان خواهد آمد

تابستان، فصلی بسیار سرگرم کننده و جالب برای به وجود آوردن خلاقیت در سبک استایل‌تان است. شما در این فصل می‌توانید آیتم‌های مختلف کمدتان را با یکدیگر ترکیب کنید و جذابیت بیشتری در ظاهرتان ایجاد کنید. از بلوزهای لایه لایه و دکلته گرفته تا پیراهن‌های رنگی میدی و پیراهن‌هایی به سبک بوهمی، همه و همه از ترندهای این فصل هستند که به شما کمک می‌کنند تا استایلی راحت و در عین حال شیک داشته باشید.

۹. استایل به سبک Color-blocking را دست کم نگیرید

اگر دنبال کننده‌ی اخبار مد و فشن شوها باشید، می‌بینید که برندهای زیادی از جمله ولنتینو، از سبک Color-blocking برای کالکشن بهار و تابستان خود استفاده کرده‌اند. این سبک استایل در همه‌ی فصل‌ها زیباست؛ اما در فصل تابستان جذابیت استایل شما را به سطح بالاتری می‌رساند. برای مثال، به جای اینکه بلیزر صورتی‌تان را برای بار صدم با شلوار جین آبی بپوشید، این بار آن را با یک شلوار سبز یا زرد ست کنید.

   استایل برای تابستان

۱۰. لباس‌های طرح‌دار بپوشید

احتمالا می‌دانید که لباس‌های طرح‌دار و گل‌گلی، ترکیب بسیار شیک و جذابی برای تابستان هستند و باعث بالا رفتن روحیه‌ی شما می‌شوند. اگر خیلی درباره‌ی انتخاب این مورد مطمئن نیستید، می‌توانید یک آیتم از استایل‌تان را طرح‌دار انتخاب کنید و آن را با رنگ‌های خنثی و ساده ست کنید؛ اما اگر دوست دارید استایل جسورانه‌تری داشته باشید، نگران قوانین نباشید. طرح‌های مورد علاقه‌تان را با یکدیگر ترکیب کنید و شور و هیجان را به وارد استایل‌تان کنید.

اکسسوری‌های ترند برای تابستان ۲۰۲۲

اکسسوری‌ها یک قدرت جادویی برای تکمیل کردن استایل شما دارند. اضافه کردن یک اکسسوری مناسب، می‌تواند شما را شیک‌تر از چیزی که هستید نشان دهند. اما کدام اکسسوری‌ها مناسب تابستان امسال هستند؟ در ادامه چند مورد از اکسسوری‌های ترند را می‌بینید:

    کمربندهای زنجیری؛ کمربندها می‌توانند زرق و برق جذابی به استایل شما بدهند و همچنین اگر اندام متناسبی داشته باشید، انحنای کمرتان را به نمایش خواهند گذاشت.

    کفش‌های پاشنه‌دار پلتفرم؛ این کفش‌ها یکی از ترندهای جذاب و محبوب برای بهار و تابستان ۲۰۲۲ هستند و علاوه بر بلند کردن قدتان، جذابیت بیشتری به استایل شما می‌دهند. اگر راه رفتن با کفش‌های پاشنه بلند برایتان سخت است، کفشی را انتخاب کنید که پاشنه‌ی کلفت‌تری داشته باشد.

    کیف‌های دوشی؛ وقتی صحبت از اکسسوری باشد، کیف‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند. کیف‌های کمری یکی از ترندهای امسال هستند که در رنگ‌های متنوع می‌توانید تهیه کنید و با لباس‌هایتان ست کنید.

    کفش‌های لوفر؛ اگر از علاقه‌مندان به کفش‌های راحت هستید و رابطه‌ی خوبی با کفش‌های پاشنه بلند ندارید، لوفرها کاملا مناسب شما خواهند بود. از این کفش‌ها می‌توانید برای هر نوع استایلی استفاده کنید.

    عینک‌های اسپرت؛ عینک‌ها یک تکمیل کننده‌ی عالی برای استایل شما به خصوص در فصل تابستان هستند. عینک‌های اسپرت با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف امسال سروصدای زیادی کرده و همچنین طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند.

    گردنبند و دستبند زنجیری؛ این مدل زیورآلات برای تقریبا مدتی طولانی است که جز ترندها هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. این گردنبندها (یا دستبندها) به سادگی می‌توانند یک استایل معمولی و خسته کننده را به یک استایل جذاب تبدیل کنند.

    مینی اسکارف؛ یک روسری ابریشمی می‌تواند تبدیل به یکی از ضروری‌ترین آیتم‌های کمد لباس شما شود. اگر به دنبال یک استایل شیک و خانمانه باشید، مینی اسکارف‌ها قطعا جذابیت استایل شما را بیشتر خواهند کرد.