۰ نفر

مدارس غیردولتی باید شهریه مصوب را دریافت کنند

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱
کد خبر: 635478
مدارس غیردولتی باید شهریه مصوب را دریافت کنند

وزیر آموزش‌وپرورش بر نظارت بر برنامه مدارس تاکید و عنوان کرد: نظارت‌ها باید همه مدارس اعم از مدارس شهری، روستایی، عشایری و دولتی و غیردولتی را به صورت دقیق و شفاف پوشش دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پیش از ظهر امروز یوسف نوری در ارتباط زنده با گردهمایی روسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سراسر کشور که در شهر شیراز در حال برگزاری است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر بافرهنگیان، از تلاش‌های آموزش‌وپرورش به‌ویژه معلمان در دوران کرونا تقدیر نمودند که این موضوع نشان از تلاش‌های فرهنگیان دارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ارزیابان و بازرسان باید برنامه داشته باشند و اجرای برنامه‌ها را رصد کنند و در نهایت نیز نتایج عملکرد را ارزیابی و در جهت رفع موانع اجرای برنامه‌ها اقدام کند.

وی بر نظارت بر برنامه مدارس تاکید و عنوان کرد: نظارت‌ها باید همه مدارس اعم از مدارس شهری، روستایی، عشایری و دولتی و غیردولتی را به طور دقیق و شفاف پوشش دهد.

نوری خاطرنشان کرد: مدارس حق دریافت هیچ‌گونه وجهی را هنگام ثبت‌نام دانش آموزان مدارس ندارند، به‌استثنای حق بیمه و مدارس غیردولتی نیز تنها براساس الگوی شهریه مصوب، می‌توانند شهریه دریافت کند.

وی از اجرایی شدن رتبه‌بندی قبل از موعد مقرر خبر داد و افزود: دوره‌های تابستانی در قالب آموزش‌های جبرانی برگزار خواهد شد و برای تلفیق مسائل پرورشی با آموزشی نیز برنامه‌ریزی خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، عضو کابینه دولت مردمی اظهار کرد: عملیاتی کردن برنامه‌ها از سیاست‌های دولت سیزدهم است که باید با تلاش مضاعف در این مسیر حرکت کنیم.