۰ نفر

مدل های جدید لباس نخی دخترانه + عکس

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبر: 633087
مدل های جدید لباس نخی دخترانه + عکس

مدلهای جدید لباس نخی دخترانه برای سنین زیر 10 سال : در این قسمت از دنیای مد تیپزا توجه شما را به انواع مدل های لباس بچه گانه 1400 با طرح ها و رنگ های زیبا و خاص جلب می کنیم که امیدواریم متناسب با سلیقه شما باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ با نزدیک شدن به تابستان ، والدین به فکر تهیه لباس عید برای فرزندان خود می افتند و خرید لباس کودک لذت بخش است و اگر می خواهید فرزند شما بی نظیر و جذاب به نظر برسد ، بهتر است لباس او را از بین مدل ها. لباس کودک 1400 را انتخاب کنید.

برای دختران می توانید از پیراهن ، سارافون ، بلوز و شلوار  و … استفاده کنید که هر کدام از این طرح های لباس زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و بهتر است متناسب با نیاز آنها طرح لباس کودکان را انتخاب کنید.

24

با توجه به اینکه هوا در روزهای آخر تابستان ممکن است هوا سرد باشد ، بنابراین بهتر است شما برای کودک لباس هایی انتخاب کنید که هنگام پوشیدن احساس سرما نکند ، لباس هایی را نیز انتخاب کنید که کودک شما احساس راحتی کند در حالی که پوشیدن بیشتر داشته باشند.

 

25

 

کودکان بین یک تا سه سالگی لباس هایشان را خیلی زود کثیف می کنند و والدین باید برای کودکان این گروه سنی لباسی انتخاب کنند که به راحتی شسته شود. همچنین اگر می خواهید برای فرزندتان لباس گران قیمت بخرید بهتر است این لباس ها را در موقعیت های خاص کودک خود بپوشید.

26

رشد کودکان در سنین یک تا سه سال سریع می باشد از این رو بهتر است شما لباس هایی را برای فرزند خود تهیه نمایید که اندازه آن با بند قابل تغییر باشد.

27

 

28

29

30

31

32

33

34