۰ نفر

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایش برای آرایش روزانه

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۲۲
کد خبر: 632527
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایش برای آرایش روزانه

آرایش روز و شب در میزان پوشانندگی، غلظت و رنگ‌ها با هم تفاوت دارند. اما چگونه می‌توان میان آرایش روز و شب تفاوت ایجاد کرد؟

راه حل بسیار ساده است: انتخاب لوازم آرایش مناسب، کمک می‌‌‌کند تا آرایش شما در روز و شب متفاوت و زیباتر باشد. آرایش روزانه اهمیت بسیاری دارد، چرا که در عین زیبایی باید سبک و ساده باشد. بنابراین در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایش برای آرایش روزانه بپردازیم تا بهترین انتخاب را برای زیبایی خود داشته باشید.

تفاوت آرایش روز و شب چیست؟

همان طور که می‌دانید آرایش روز و شب با یکدیگر متفاوت هستند. معمولا آرایش روز سبک‌تر است و آرایش خرید روزانه، محل کار، دانشگاه و... در گروه میکاپ روزانه قرار می‌گیرند. آرایش عصر و شب به آرایشی می‌گویند که نسبت به میکاپ روز غلیظ‌تر است و مناسب قرار‌، مهمانی و دورهمی خواهد بود. بنابراین محصولات آرایش روز و شب نیز به یکدیگر تفاوت دارند. در واقع محصولات آرایش روزانه سبک‌تر هستند و رنگ‌های ملایم‌تری دارند. در صورتی که لوازم آرایش مخصوص میکاپ عصر و شب پوشانندگی بالاتر و رنگ‌های تیره‌تر دارند.

بهترین برند کرم پودر برای آرایش روزانه

پوست بخش عمده زیبایی چهره را به خود اختصاص می‌دهد. در واقع پوست سالم نیاز به مراقبت بیشتری دارد و از طرفی زیبایی چهره را بیشتر می‌کند. بنابراین انتخاب بهترین برند کرم پودر برای آرایش روزانه تاثیر بسزایی در زیبایی و حتی سلامت پوست دارد.

همان‌طور که می‌دانید، معمولا در آرایش روزانه از کرم پودر سبک استفاده می‌کنند. کرم پودر سبک به کرم پودری می‌گویند که پوشانندگی کمتر و ملایم‌تری دارد و اگر ساعت‌های زیادی روی پوست باقی بماند، آسیب زیادی به پوست نمی‌رساند.

در میان بهترین برند کرم پودر سبک برای آرایش روزانه، همیشه نام برند بورژوا و میبلین می‌درخشد. کرم پودر میبلین مدل Super Stay اگرچه ماندگاری 30 ساعته دارد، اما بافت آن سبک و فاقد چربی است. بنابراین پوست حالت طبیعی پیدا می‌کند و پس از چند ساعت به اصطلاح کیکی یا ماسیده نمی‌شود. این کرم پودر با ماندگاری بالا، مناسب افرادی است که می‌خواهند در محل کار، مهمانی ناهار یا دانشگاه، ساعاتی را بگذرانند و نگران سلامت پوست خود نیز نباشند.

کرم پودر بورژوا مدل Air Mat یک کرم پودر پرطرفدار است که بافت بسیار سبک و نرمی دارد. این کرم پودر مناسب افرادی است که می‌خواهند برای آرایش روزانه از کرم پودر با پوشانندگی بالا استفاده کنند که در عین حال مات باشد و به پوست نیز آسیب نرساند. از دیگر فواید این مدل کرم پودر بورژوا می‌توان به SPF10 آن اشاره کرد. در واقع این کرم پودر حاوی ترکیبات ضدآفتاب است و از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند. بنابراین اگر از این کرم پودر بورژوا استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به استفاده از کرم ضدآفتاب نخواهید داشت.

بهترین برند ریمل برای آرایش روزانه

2

یکی از تاثیرگذارترین لوازم آرایشی ریمل است که با انتخاب هنرمندانه و صحیح آن، می توانید زیبایی چشم ها و به طور کلی چهره خود را دو چندان کنید. برندهای مختلفی از انواع ریمل های معمولی تا حرفه ای و آرایشگاهی در بازار لوازم آرایشی وجود داشته و می توان به کمی جستجو و مطالعه مشخصات آن ها، بهترین محصول در این گروه کالایی را انتخاب کرد.

یکی از برندهایی که طرفداران بسیاری دارد و به اصطلاح امتحان خود را از گذشته تا به امروز پس داده، ریمل بل است. اگر شما از فردی مشاوره آرایشی بخواهید و در جست‌و‌جوی ریملی باشید که مژه‌ها را پرحجم و بلند کند و پس از ساعت‌ها زیر چشم نریزد، یکی از گزینه‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، ریمل بل مدل Full Lash خواهد بود. این مدل ریمل ضد حساسیت است و مژه‌ها را پرحجم و بلند می‌کند.

از دیگر مدل‌های ریمل بل می‌توان به مدل Volume up big lash نیز اشاره کرد. این مدل ریمل نیز مناسب میکاپ روز و شب است، چرا که ماندگاری و کیفیت بالایی دارد و مژه‌ها را حجیم و بلند می‌کند.

بهترین برند خط چشم برای آرایش روزانه

هنگامی که به معرفی بهترین برند لوازم آرایش برای آرایش روزانه می‌پردازیم، بهترین برند خط چشم نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. چرا که معمولا آرایش روزانه ساعت‌های زیادی روی صورت باقی می‌ماند و در صورتی که برند خط چشم مناسب و استاندارد نباشد، ممکن است به سرعت با تعریق پاک شود. همچنین برخی از افراد ترجیح می‌دهند خرید خط چشمی را در اولویت قرار دهند که به سادگی کشیده شود و نیازی به مهارت بالا نداشته باشد.

خط چشم مای، یکی از برندهایی است که برای آرایش روزانه مناسب خواهد بود. اگر برای آرایش روزانه عجله دارید و می‌خواهید به راحتی خط چشم بکشید و کیفیت و ماندگاری آن هم برایتان اهمیت دارد، خط چشم مای مدل All in one  از سری بلک دایموند یک انتخاب مناسب است و شما می‌توانید با کمک قلم بلند اسفنجی آن، خط چشم متوسط یا پهن بکشید.

بهترین برند رژلب برای آرایش روزانه

برخی از افراد ترجیح می‌دهند برای آرایش روزانه به جای رژلب از بالم لب رنگی استفاده کنند. چرا که بالم لب رنگی، رنگدانه بسیار ملایمی دارد و باعث نرمی لب‌ها نیز می‌شود. اما اگر می‌خواهید بهترین برند رژلب برای آرایش روزانه را بشناسید، بهتر است سراغ برند کالیستا و گلدن رز بروید.

رژلب کالیستا ماندگاری بالایی دارد و مانع خشکی لب‌ها می‌شود. همچنین رژلب گلدن رز حاوی ویتامین E است که پوست لب را تغذیه و مرطوب می‌کند. اگرچه مرطوب ماندن لب‌ها و پوسته نشدن رژلب در آرایش روزانه اهمیت بالایی دارد، اما رنگ رژلب نیز در میکاپ روز مهم است. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید میکاپ روزانه بهتر و جذاب‌تری داشته باشید، همیشه سراغ رنگ‌های ملایم مثل کالباسی، صورتی و نود بروید.

بهترین برند سایه چشم برای آرایش روزانه

3

شاید تصور کنید که میکاپ روزانه ملایم، نیازی به سایه چشم ندارد و بهترین برند سایه چشم برای آرایش روزانه نیز اهمیت چندانی نخواهد داشت. اما در صورتی که نمی‌خواهید چشم‌های خواب‌آلود و پف کرده‌ای داشته باشید، بهتر است استفاده از سایه چشم را فراموش نکنید.

سایه چشم در میکاپ روزانه کمک می‌‌کند تا چشم‌ها فرم و حالت بهتری پیدا کنند و فاصله چشم تا ابرو نیز دقیق‌تر و بهتر شود. برای مثال سایه ملایم نود و قهوه‌ای، باعث درشت‌تر و کشیده‌تر شدن چشم‌ها می‌شوند. در میان تمام برندها، برند سایه رولوشنب انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که هر مدل پالت سایه رولوشن شامل تعدادی رنگ مات (برای میکاپ روزانه) و رنگ‌ براق (برای آرایش شب) است.

بنابراین شما تنها با یک پالت سایه می‌توانید چندین مدل میکاپ را برای شرایط‌ گوناگون تجربه کنید. سایه رولوشن پیگمنت یا رنگدانه بالایی دارد و ماندگاری زیاد آن باعث می‌شود که آرایش چشم ساعت‌ها ثابت باقی بماند. همچنین شما می‌توانید از سایه رولوشن به عنوان یک خط چشم طبیعی نیز استفاده کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.