۰ نفر

توضیحات آسایشگاه کهریزک درباره وضعیت «رضا رویگری»

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸
کد خبر: 631174
توضیحات آسایشگاه کهریزک درباره وضعیت «رضا رویگری»

به دنبال ویدئو منتشر شده از صحبت‌های "رضا رویگری" در آسایشگاه کهریزک، مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک درخصوص وضعیت این بازیگر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محسن پزشکی اظهار کرد: بنا به اظهار نظر همسر رضا رویگری، پیش از اینکه ایشان در کهریزک نگهداری شوند در بیمارستان بستری بود که پزشکان توصیه کردند ایشان باید در مرکزی که امکانات توانبخشی و فیزیوتراپی در آنجا وجود دارد، اسکان داده شوند و بنا به مقتضیات و شرایط خانوادگی و اجتماعی ایشان، از کهریزک درخواست شده که کمک و همراهی کنند و آسایشگاه با این خانواده همراهی کردند و طی یک هفته گذشته این کار صورت گرفت.

وی ادامه داد: تلاش بر این بوده است که ما نمایندگان جامعه هنری، اجتماعی باشیم و هرکاری که ایشان دارند برایشان انجام دهیم. پزشکان آقای رویگری را ویزیت کردند و ایشان تحت درمان اصلی است و بنا بر این است که فیزیوتراپی، کار درمانی و نکات بهداشتی برایشان صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک درخصوص محدودیت‌های عیادت و ملاقات با این بازیگر اظهار کرد: این محدودیت‌های عیادت و ملاقات فقط از سوی مجموعه کهریزک به این دلیل لحاظ شده است که ما در پی دو سال وجود کرونا، محدودیت‌های خاصی برای عیادت‌ها پیش‌بینی کردیم و همان محدودیت‌ها موجب کنترل خاص و ویژه کهریزک شد تا آسیب کمتری به سالمندان و معلولان وارد شود. در این رابطه نیز اگر قرار باشد محیط را باز بگذاریم، خیلی‌ها دوست دارند به راحتی ایشان را ملاقات کنند اما در این زمینه مصلحت بر این است که تمامی این موارد با هماهنگی صورت گیرد.

پزشکی ادامه داد: روزانه در دو ساعت (۱۰/۳۰ تا ۱۲ ) و ( ۱۴ تا ۱۵ ) با هماهنگی قبلی، امکان ملاقات با آقای رویگری امکان پذیر است تا شیوع بیماری از جمله کرونا مجددا در این مجموعه انتقال داده نشود.