۰ نفر

تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری خود را به رایا مارکتینگ بسپارید

۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰
کد خبر: 627934
تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری خود را به رایا مارکتینگ بسپارید

شرکت رایا مارکتینگ با گردهم آوردن تیم‌های بزرگی از متخصصین هر حوزه از دیجیتال مارکتینگ توانسته یک مرجع کامل برای تولید محتوا متنی، صوتی ، تصویری و سایر بخش‌های بازاریابی اینترنتی باشد. با ثبت سفارش در این سایت ضمن این که می‌توانید بهترین کیفیت را تجربه کنید، در هزینه‌های ناشی از تجارت اینترنتی صرفه جویی خواهید کرد و در سریع‌ترین زمان کسب‌وکار خود را متحول می‌نمایید.

در چندین سال گذشته شاهد کوچ بسیاری از کسب‌وکارهای فیزیکی به فضای اینترنتی بوده‌ایم. گسترش ناگهانی کسب‌وکارهای آنلاین، تقاضا برای خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری را افزایش داده است. با توجه به نبود فضایی برای ارائه چنین خدماتی، شرکت رایا مارکتینگ با گردهم آوردن تیم‌های متخصص از سراسر کشور، توانسته گام بلندی در بازاریابی آنلاین بردارد. به‌عنوان مثال این شرکت با گردهم آوری کارشناسان محتوا نویسی در منزل در حال حاضر یک تیم 7000 نفری از نویسندگان در اختیار دارد تا محتوای مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل دهد.

تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری

تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری

کمی بیشتر با رایا مارکتینگ آشنا شویم

شرکت رایامارکتینگ با بهره‌مندی از هزار نویسنده سئوکار، 9 هزار گرافیست موشن کار، 11 هزار تایپیست محتواگذار و 1.2 هزار برنامه نویس تحت وب و گوشی توانسته یکی از برترین شرکت‌ها در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ باشد. این سایت در استخدام کارکنان خود از آزمون‌های تخصصی استفاده می‌کند، به همین دلیل کارمندان این شرکت تخصص کافی برای انجام سفارشات برخوردار هستند. همچنین یکی از فاکتورهای تداوم همکاری با متخصصین استفاده از نظرات کاربران است. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت افرادی که به‌عنوان متخصص در این شرکت فعالیت می‌کنند، توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند.

 به عنوان مثال تیم تولید محتوا متنی این وبسایت از 7000 نیرو تشکیل شده است که تمامی این افراد در آزمون ورودی شرکت کرده‌اند. از سوی دیگر افراد پس از انجام هر پروژه توسط کارفرمایان ارزیابی می‌شوند و با افرادی که نمرات خوبی کسب نکنند، قطع همکاری می‌شود. همچنین پس از اتمام هر پروژه، تیم‌های بازبینی بلافاصله آن پروژه را بررسی می‌کنند تا از لحاظ کیفی آن را تایید کنند. در یک کلام این شرکت توانسته با مدیریت پروژه‌ها، تعدد متخصصین و بازبینی سفارشات تحول عظیمی در کیفیت، سرعت و تعرفه پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ ایجاد کند.

تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری

شرکت دیجیتال مارکتینگ

چه خدماتی توسط رایامارکتینگ ارائه می‌شود؟

اگر نیاز به خدمات دیجیتال مارکتینگ دارید، این فرصت برای شما ایجاد شده تا با ثبت سفارش در تیم بزرگ رایامارکتینگ و به کارگیری برترین متخصصین این حوزه، سفارش‌های خود را باکیفیت بالا و قیمت پایین تحویل بگیرید. اگر برای ثبت سفارش خود تردید دارید، می‌توانید در ابتدا از طریق سایت رایامارکتینگ، نمونه هایی از تولید محتوا، موشن گرافیک، طراحی لوگو و سایر خدمات این شرکت را مشاهده کنید و سپس برای همکاری یا عدم همکاری تصمیم بگیرید:

خدمات تولید محتوای متنی

یکی از خدماتی که در این شرکت به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود، تولید محتوا به صورت متنی است. این شرکت با جذب بیش از 7000 نیروی محتوا نویسی در منزل توانسته یک تجربه خوب از بازاریابی محتوا برای مشتریان خود ایجاد کند. استفاده از روش‌های مدیریتی مناسب در این شرکت باعث شده تا ضمن حفظ کیفیت محتوا، هزینه تولید محتوا به شدت کاهش پیدا کند. به این ترتیب صاحبین مشاغل اینترنتی می‌توانند با صرف هزینه‌های پایین کسب‌وکار خود را ارتقا دهند.

خدمات رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از خدماتی که توسط این سایت به‌بهترین نحو صورت می‌پذیرد، ثبت رپورتاژ آگهی در وبسایت‌های معتبر است. رایا مارکتینگ مجری ثبت آگهی در بیش از 100 سایت معتبر، با بررسی اتوریتی، قدمت دامنه و رتبه الکسا، بهترین مشاور برای دریافت بک لینک است. همانطور که می‌دانید ثبت رپورتاژ آگهی می‌تواند سئوی سایت شما را به سرعت ارتقا دهد. بنابراین اگر به قدرت لینک‌سازی آگاهی دارید، می‌توانید با سپردن نگارش رپورتاژ و همچنین ثبت آن در سایت‌های معتبر به این شرکت قدرت کسب‌وکار آنلاین خود را بالا ببرید.

خدمات تولید محتوای ویدیویی (موشن گرافیک)

خدمات رایامارکتینگ تنها به تولید محتوا متنی ختم نمی‌شود، بلکه این شرکت آماده است تا تولید محتوای تصویری شما را نیز انجام دهد. از آن جا که ویدیوها و موشن گرافیک تاثیر زیادی در سئو دارند، بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال خلق محتوای تصویری هستند. با توجه به هزینه‌های بالایی که متخصصین این حوزه دریافت می‌کنند، رایامارکتینگ این فرصت را فراهم کرده تا بتوانید با ارزاینترین قیمت موشن گرافیک خود را طراحی کنید. کافی است تا سفارش خود را ثبت کنید تا نگارش سناریوی کارتان آغاز شود و پس از خلق کاراکترهای جذاب، متحرک سازی پروژه انجام گردد.

خدمات تولید محتوای صوتی (پادکست)

تاثیر پادکست در جلب رضایت کاربران و صد البته سئوی سایت بر هیچ شخصی پوشیده نیست. اگر نیاز به تولید محتوای صوتی دارید، رایا مارکتینگ با به‌کارگیری بیش از 3000 گوینده صدا مخملی آماده است تا برای شما در این زمینه محتوا خلق کند. مشتریان می‌توانند با هر زبان یا گوشی که علاقه دارند، سفارش پادکست دهند و سفارش خود را با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان تحویل بگیرند.

خدمات تبلیغ در اینستاگرام

با توجه به گستردگی دیجیتال مارکتینگ و گسترش شبکه‌های اجتماعی در موفقیت برندها، این شرکت فعالیت خود را به تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری سایت محدود نکرده است. چنانچه صاحب یک حساب تجاری در اینستاگرام هستید و زمان کافی برای مدیریت آن در اختیار ندارید، باز هم رایامارکتینگ در کنار شما قرار دارد. شما می‌توانید ایده پردازی، تولید محتوا، برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و در یک کلام رشد پیج کاری خود را به این سایت بسپارید. رایا مارکتینگ با کمترین هزینه، بهترین بازدهی را برای پیج شما به ارمغان خواهد آورد.

خدمات ورود اطلاعات (دیتا اینتری)

گسترش نیاز به دیجیتال مارکتینگ تنها باعث افزایش تقاضا به تولید محتوا نشده است. بلکه بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی نیاز به کارشناس ورود اطلاعات نیز دارند. این شرکت علاوه بر جذب تیم محتوا نویسی در منزل بیش از 11000 متخصص محتواگذار را پس از برگزاری آزمون‌های آنلاین استخدام کرده است. شما می‌توانید برای ثبت اطلاعات خود در سایت با کمترین تعرفه از خدمات این شرکت دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری

سفارش تولید محتوا – سفارش رپورتاژ – سفارش دیتا اینتری – سفارش موشن گرافیک

چگونه سفارش خود را در سایت رایامارکتینگ ثبت کنیم؟

برای ثبت سفارش خود می‌توانید از طریق سایت این شرکت اقدام کنید. البته با توجه به این که این سایت اخیرا از نسخه اپلیکیشن خود رونمایی کرده است، این امکان برای کاربران وجود دارد تا با نصب برنامه به‌راحتی سفارش‌های خود را درج و دریافت کنند. همچنین در صورتی که برای شروع همکاری با رایا مارکتینگ تردید دارید، این امکان برای شما فراهم شده تا از روش‌های گوناگون به میزان مهارت متخصصین این شرکت پی ببرید.

شما می‌توانید پیش از ثبت سفارش از طریق صفحه تعبیه شده در این سایت نمونه هایی از تولید محتوا و سایر خدمات انجام شده در این سایت را بررسی کنید. همچنین در صورت ثبت سفارش این امکان برای شما وجود دارد تا با درج سفارش هدیه، از تخصص افراد دورکار این شرکت اطمینان حاصل کنید.

نکته‌ی دیگر این که اگر تمایل به ثبت سفارش تولید محتوا متنی دارید، خوشبختانه این شرکت اخیرا اقدام به رتبه بندی نویسندگان خود کرده است. بنابراین شما می‌توانید ضمن بررسی نمرات نویسندگان، حتی پس از اتمام سفارش نیز نظرات خود را درباره کار افراد ثبت کنید. این کار علاوه بر این که می‌تواند سایر کاربران را در شناسایی محتوانویس‌ها کمک کند، باعث می‌شود تا یک فضای رقابتی بین تولیدکنندگان محتوای این شرکت ایجاد شود. چرا که رایا مارکتینگ به نفرات اول تا سوم هر ماه جوایزی نقدی در بازه 500 تا 200 هزار تومان اعطا می‌کند.

در ویدیوی زیر صحبت‌های یکی از نویسندگان برتر ماه اسفند شرکت رایا مارکتینگ را مشاهده می‌کنید:

کلام آخر

اگر به دنبال شرکتی هستید که بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه دهد، می‌توانید از سایت رایامارکتینگ استفاده کنید. این سایت با گردهم آوری تیم‌های بزرگی از متخصصین هر حوزه از بازاریابی آنلاین توانسته یک مرجع کامل برای تولید محتوا متنی، صوتی، تصویری و سایر بخش‌های دیجیتال مارکتینگ باشد. با ثبت سفارش در این سایت ضمن این که می‌توانید بهترین کیفیت را تجربه کنید، می‌توانید در هزینه‌های ناشی از  تجارت اینترنتی صرفه جویی کنید و در سریع‌ترین زمان کسب‌وکار خود را متحول کنید.

در چندین سال گذشته شاهد کوچ بسیاری از کسب‌وکارهای فیزیکی به فضای اینترنتی بوده‌ایم. گسترش ناگهانی کسب‌وکارهای آنلاین، تقاضا برای خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری را افزایش داده است. با توجه به نبود فضایی برای ارائه چنین خدماتی، شرکت رایا مارکتینگ با گردهم آوردن تیم‌های متخصص از سراسر کشور، توانسته گام بلندی در بازاریابی آنلاین بردارد. به‌عنوان مثال این شرکت با گردهم آوری کارشناسان محتوا نویسی در منزل در حال حاضر یک تیم 7000 نفری از نویسندگان در اختیار دارد تا محتوای مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل دهد.