۰ نفر

بررسی ادعای عناصر معاند؛

ضارب سه طلبه در مشهد از نزدیکان سردار سلیمانی بود؟ + عکس و جزییات

۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷
کد خبر: 626304
ضارب سه طلبه در مشهد از نزدیکان سردار سلیمانی بود؟ + عکس و جزییات

عکسی توسط عناصر ضدایرانی در فضای مجازی به مخاطبان ارائه می‌شود که قاتل روحانی مشهدی را منتسب به لشکر فاطمیون عنوان می‌کند. اما اصل ماجرا چیست؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، بعد از حادثه دلخراش و دردناک تروریستی در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر امام رضا (ع) و شهادت دو روحانی وو جراحت شدید دو روحانی جهادی دیگر به دست یک ازبک‌تبار به نام «عبداللطیف مرادی»، عکسی توسط عناصر ضدایرانی در فضای مجازی با این عنوان که «ضارب سه آخوند در مشهد، جزو لشکر فاطمیون و از نزدیکان حاج قاسم سلیمانی بوده» در حال نشر است.

روابط عمومی لشکر فاطمیون (لشکر مدافعان افغانستانی حرم زینب کبری و حضرت رقیه سلام‌الله علیهما) ضمن اعلام انزجار از این اقدام پلید که با هدف ضربه زدن به وحدت شیعه و سنی طراحی شده است، بیان داشت: فرد مورد اشاره در این عکس، شهید مدافع حرم «رضابخشی» با نام جهادی «فاتح»، جانشین لشکر فاطمیون است و قاتل شهید حجت‌الاسلام اصلانی، هیچ ارتباطی با لشکر فاطمیون ندارد.

تصاویر | مطلب «ضارب سه آخوند در مشهد از نزدیکان حاج قاسم سلیمانی بوده» در کانال های معاند؛ اصل ماجرا چیست؟
عکس اصلی از سمت چپ: شهید علیرضا توسلی، شهید رضا بخشی، شهید حاج حسین بادپا،‌ شهید حاج قاسم سلیمانی

درباره شهید بیش‌تر بدانید

رضا بخشی در ۹ مهرماه سال ۱۳۶۵ در مشهد متولد شد و در نهم اسفند ماه سال ۱۳۹۳ به شهادت رسید. او جانشین فرمانده لشکر فاطمیون بود که در تل قرین سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. او جانشین جوان فرمانده‌ فاطمیون بود. جوانی که بورسیه تحصیلی مسکو را به بهای شهادت رها کرد و خود را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) رساند.

او تحصیلات حوزوی را در مقطع کارشناسی ارشد، رشته فقه و معارف اسلامی در جامعةالمصطفی العالمیه و تحصیلات دانشگاهی را در مقطع کارشناسی، رشته حقوق در دانشگاه پیام نور فریمان گذراند و به عنوان پژوهشگر و دانشجوی برتر معرفی شد.

 
تصاویر | مطلب «ضارب سه آخوند در مشهد از نزدیکان حاج قاسم سلیمانی بوده» در کانال های معاند؛ اصل ماجرا چیست؟
شهید رضا بخشی

نبردهای رودررویش با تکفیری‌ها و رشادت‌ها و دلیری‌های شهید بخشی همچنان در عتیبه، ملیحه، درعا، غوطه شرقی و حلب بر زبان رزمنده‌های مقاومت جاری است. سرانجام سردار جوان فاطمیون شهید رضا بخشی بعد از ۲ سال خدمات خالصانه در جبهه دفاع از حریم اهل بیت (ع) توانست ثمره تمام زحمات خود را با شهادت بچشد.

او در حال و هوای ایام فاطمیه سال ۹۳، در تل قرین؛ ۱۵ کیلومتری حائل مرز اسرائیل همراه با فرمانده خود ابوحامد هم زمان در یک مکان به شهادت رسیدند.