۰ نفر

بازیگر پیش گام هالیوود در مد و استایل

۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸
کد خبر: 623259
بازیگر پیش گام هالیوود در مد و استایل

تیموتی شالامی ازآن دسته افرادی است که جسارت زیادی در پوشش انواع لباس ها از برندهای مختلف دارد.حیدرآکمن، طراح محبوبش است ولی تیموتی ثابت کرد که علاقه زیادی به پوشیدن لباس از برند های مختلف دارد.قطعا این بازیگر پروردگار جسارت در پوشش است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در ادامه با انواع مدل های لباسی که این بازیگر استفاده کرده است آشنا می شوید:

12

کت شلوار ساتن نقره ای و چکمه

تیموتی شالامی در لباسی با طراحی حیدر آکرمن روی فرش قرمز فیلم "پادشاه" در جشنواره ونیز حاضر شد. کت شلوار ساتن نقره‌ای و چکمه های کابویی تیموتی خیلی ها را طرفدار او کرد.این ظاهر او را شبیه به یک قایق نجات فرش قرمز در میان دریای عظیم تاکسیدوهای مشکی کرد. شالامی با این کت و شلوار دو دهه اوضاع را تغییر داد.

13

 لباسی با 3000 کریستال و 15000 پولک

شالامی در اولین اکران فیلم "پادشاه"در لندن با لباسی به طراحی ویرجیل ابلو روی فرش قرمز رفت.

او با هودی پولکدار خیره کننده‌اش از برند لویی ویتن که با کریستال سوارسکی تزیین شده بود، این افسانه را که مردان نمی‌توانند با مد روز روی فرش قرمز خودنمایی کنند را ازبین برد. این لباس 3000 کریستال و 15000 پولک داشت.

14

عجیب با لباسی ابریشمی

در زمانیکه تصور می شد شالامی به سختی می تواند ظاهر عجیب تری روی فرش قرمز داشته باشد، با بلوز و شلوار تک رنگ آبی با طراحی آکرمن ظاهر شد. شالامی برای اکران فیلم "پادشاه" در سیدنی استرالیا این لباس را پوشیده بود .

به نظر نمی رسید کسی بتواند بدون کت و شلوار از پس یک لباس تک رنگ بر بیاید، اما او توانست.

15

تیموتی با شلوار پیشبند دار

تیموتی شالامی برای نمایش فیلم "پادشاه" در کره یک شلوار پیشبند دار و یک پیراهن رنگ آمیزی شده با دست را پوشیده بود که از لباس های S.R.STUDIO و فشن شوی بهار/ تابستان 2020 بود.چند نفر جسارت پوشیدن چنین لباسی برای اکران یک فیلم در یک کشور دیگر را دارند؟

16

پسر زیبا و گل گلی

البته لباس های تیموتی به همین جا ختم نمی شود. او برای اولین نمایش فیلم پسر زیبا در شصت و دومین جشنواره فیلم لندن با کت شلوار گلدار طراحی الکساندر مک کویین روی فرش قرمز ظاهر شد!

این کت و شلوار دو دکمه و پیراهن مشکی از مجموعه پاییز 2018  الکساندر مک کویین انتخاب شده بود.

17

نیمه اسپرت و نیمه رسمی

در جشنواره فیلم ونیز سال 2019 هم با این لباس نیمه اسپرت و نیمه رسمی مقابل دوربین عکاسان رفت. پوشیدن کت و شلوار خاکستری براق، با نیم بوت مشکی و نوار باریک آبی سبز پایین کت هم که از کارهای طراح مورد علاقه شالامی؛ حیدر اکرمن بود نشان داد هم خوش استایل است و هم خوب می داند چه بپوشد!