۰ نفر

فال سال ۱۴۰۱: طالع بینی چینی سال ببر

۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۵۰
کد خبر: 622194
فال سال ۱۴۰۱: طالع بینی چینی سال ببر

سال پیش رو سال ببر است و حتماً شما هم بدتان نمی آید بدانید سال این حیوان پرقدرت و باشکوه برایتان چه در چنته دارد. یک طالع بین چینی هست که پاسخ این سؤال را داده و گفته است که امسال از جهت ثروت، عشق و سلامتی چه در انتظارمان خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ادگار لوک تین یونگ، یک کارشناس فنگ شویی است که به ما خواهد گفت در سال ببر که چند روز پس از آغاز سال نوی چینی، از روز ۴ فوریه (۱۵ بهمن) آغاز شده، بر ما چه خواهد گذاشت.

نماد حیوانی هر شخص را سال تولد او تعیین می کند اما نه سالی که از ابتدای ژانویه یا حتی ابتدای فوریه یعنی زمانی که سال نوی چینی را جشن می گیرند، آغاز می شود.

سالی که از آن صحبت می کنیم از نخستین روز بهار در چین محاسبه می شود که امسال روز ۴ فوریه است.

در طالع‌بینی چینی متولدین سال ببر، طالع افرادی که متولد سال‌های ۱۳۴۱، ۱۳۵۳، ۱۳۶۵، ۱۳۷۷ و ۱۳۸۹ هستند بررسی می‌شود و صفات بارزشان گفته می‌شود. به اعتقاد بسیاری از افراد شخصیت هر انسان تحت تاثیر نماد سال تولدش قرار می‌گیرد.

طالع بینی چینی از پنج عنصر ثابت برای تعریف بیشتر ویژگی‌های هر حیوان استفاده می‌کند؛ آب، خاک، چوب، فلز و آتش.

آن‌ها یا مکمل یکدیگرند یا در تضاد با هم هستند و ویژگی‌های متفاوتی را به حیوانات مرتبط با خود می‌دهند.

چرخه عناصر در کنار چرخه طالع کار می‌کند و این دو با هم یک چرخه ۶۰ ساله ایجاد می‌کنند. این بدان معناست که سال ببر آبی از سال ۱۹۶۲ یعنی ۶۰ سال پیش تاکنون رخ نداده است.

اعتقاد بر این است که عناصر برخی از ویژگی‌های خود را با توجه به فصول خاص به حیوان اختصاص داده شده منتقل می‌کنند. به‌عنوان‌مثال آب منبع تغذیه و نماد روان بودن و حرکت است، به این معنا که ببر آبی ممکن است امسال را سال خوبی برای تغییر و حرکت روبه‌جلو بداند.