۰ نفر

وضعیت هوای تهران در نوروز ۱۴۰۱

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱
کد خبر: 621968
وضعیت هوای تهران در نوروز ۱۴۰۱

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده را کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که از بعد از ظهر دوشنبه تا ظهر چهارشنبه (۱ تا ۳ فروردین) همراه با افزایش ابرناکی و از بعدازظهر سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه (۲ تا ۳ فروردین) به‌ویژه در بخش‌های شمالی استان گاهی همراه با رگبار و رعد و برق است که در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید مورد انتظار است.

از لحاظ دمایی از امروز تا روز دوشنبه روند افزایشی نسبی دما و سه شنبه شب کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۹ اسفند) کمی ابری گاهی وزش باد از بعدازظهر نیمه‌ابری با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طبق این گزارش، ایستگاه فیروزکوه (امین‌آباد) با دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.