۰ نفر

نکات خرید تخت و سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳
کد خبر: 621338
نکات خرید تخت و سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه

نوجوانی یکی از حساس‌ترین سال‌های زندگی است. در این دوره فرزندانمان با فاصله گرفتن از کودکی وارد سنین بزرگسالی می‌شوند؛ بنابراین ممکن است از نظر روحی نیازمند رسیدگی‌های بیشتری باشند.

روحیه نوجوانان به‌دلیل استرس کنکور و امتحانات، حساس‌تر می‌شود؛ درنتیجه به آرامش بیشتری احتیاج دارند. سبک زندگی سالم با استراحت کافی در شب به‌دست می‌آید؛ بنابراین خرید بهترین سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه یکی از مهم‌ترین اقدامات والدین است. به نظر شما کدام سرویس خواب برای فرزندانمان مناسب‌تر است و به او آرامش بیشتری می‌دهد؟ برای پاسخ به این پرسش مطلب پیش رو را تا انتها مطالعه کنید.

نکات خرید تخت و سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه

سرویس خواب مناسب برای نوجوانان را مطابق با سلیقه فرزندتان بخرید

از آنجایی که نوجوانان روحیه حساس‌تری دارند، خرید سرویس اتاق خواب آن‌ها باید با دقت بیشتری انتخاب شود. در صورت توجه به خواسته‌ها و سلایق فرزندتان می‌توانید اتاق خواب او را به محیطی دلچسب برای انجام تکالیف، استراحت و بازی تبدیل کنید. چیدمان اتاق نوجوانان باید با توجه به نوع فعالیت آن‌ها انتخاب شود. برای مثال، در اتاق خواب پسرانه باید از وسایل گیمینگ، تخت خواب یک نفره پسرانه و لوازم دکوری خاص استفاده کنید. اگر تصمیم دارید سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه مدرن و امروزی بخرید حتما با فرزندتان مشورت کنید؛ زیرا ممکن است آن‌ها طرفدار طرح‌های کلاسیک و قدیمی باشند و سلیقه شما را نپسندند. احترام به نظر نوجوانان باعث بالاتر رفتن اعتمادبه‌نفس آن‌ها و در نتیجه بهتر شدن و روحیه‌شان می‌شود.

سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

با پشت سر گذاشتن دوره کودکی فرزند دلبندتان و ورود به سنین نوجوانی، تغییرات روحی و جسمی در او ایجاد می‌شود. دختران و پسران نوجوان با رسیدن به سن بلوغ، از نظر قد و اندام بزرگ‌تر می‌شوند. همچنین سلیقه‌ای که در دوران کودکی داشتند تغییرات محسوسی می‌کند. به‌همین دلیل است که در این سن والدین، سرویس خواب کودکی فرزندان را با تخت نوجوان جایگزین می‌کنند. ایجاد تحولات چشمگیر در چیدمان و دکوراسیون اتاق نیز از جمله اقدامات موردنیاز است. کلیه این تغییرات باید مطابق با نظر فرزند نوجوانتان انجام گیرد تا باعث رضایت او شود.

خرید تخت‌خواب نوجوان؛ تناسب با قد و وزن

فرزند دلبند شما در سنین نوجوانی نسبت به کودکی از نظر قد و وزن بزرگ‌تر شده و این رشد همچنان ادامه دارد. به‌همین دلیل است که والدین باید تخت‌خواب جدید را متناسب با جثه فرزند نوجوانشان خریداری کنند. در برخی موارد که به‌دلیل وراثت و ژنتیک، بعضی از نوجوان‌ها دچار اضافه وزن می‌شوند؛ لازم است به‌جای تخت‌های یک نفره با عرض ۹۰ سانتی‌متر از تخت‌خواب‌های یک و نیم نفره با عرض ۱۲۰ سانتی‌متر استفاده شود.

سرویس خواب دخترانه و پسرانه استاندارد

برای جلوگیری از بروز کمردرد و مشکلات ارتوپدی باید استانداردترین سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه را خریداری کنیم. توجه به کیفیت تشک و متریال به‌کار رفته در تخت خواب همان‌قدر مهم است که رنگ و نوع چیدمان آن‌ها در اتاق اهمیت دارد. در دوران نوجوانی تخت‌خواب علاوه‌بر محلی برای استراحت و خوابیدن، کاربری دیگری نیز دارد. دانش‌آموزانی که خود را برای امتحانات کنکور آماده می‌کنند به زمان مطالعه بیشتری احتیاج دارند. بدیهی است که به جای نشستن طولانی مدت پشت میز تحریر، محل مطالعه را به تخت خواب تغییر دهند.

مدل‌های متنوع تخت و سرویس خواب نوجوان

در مراکز فروش سرویس خواب نوجوان مدل‌های متنوعی وجود دارد. از تخت ساده تک نفره گرفته تا تخت دو نفره معمولی و کشو دار. هرکدام از این مدل‌ها باید با توجه به نیاز و سلیقه فرزندانمان خریداری شوند. در ادامه مدل‌های دیگر تخت‌خواب نوجوان را نام برده‌ایم:

  • تخت‌خواب مدل امپراطور
  • تخت دو طبقه
  • تخت خواب کم‌جا
  • سرویس خواب فلزی
  • تخت مدل‌دار: کلبه، قلعه و مواردی از این قبیل

پیشنهاد می‌کنیم حتما با فرزندتان به مراکز فروش سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه مراجعه کنید. ممکن است به‌دلیل تنوع بالای محصولات، قدرت تصمیم‌گیری نداشته باشید. همچنین از آن‌جایی که روحیات نوجوانان پیوسته در حال تغییر است؛ پس باید هنگام خرید نظرشان را جویا شد.

نکات خرید تخت و سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه

چگونه سرویس خواب دخترانه و پسرانه را با دکوراسیون اتاق ست کنیم؟

هنگامی که وارد اتاقی می‌شویم اولین چیزی که توجه‌مان را جلب می‌کند تخت‌خواب است؛ بنابراین لازم است در خرید تخت بیش از وسایل دیگر اتاق حساسیت به‌خرج دهیم. اجزاء دیگر سرویس خواب نیز باید اصولی و متناسب انتخاب شوند.

نکات مهم در خرید اجزاء سرویس خواب دخترانه و پسرانه

اولین نکته‌ای که باید در خرید سرویس و تخت خواب دخترانه رعایت کنیم، رنگ آن است. دختران نوجوان به‌دلیل روحیه لطیف و حساسی که دارند،  بیشترعلاقه‌مند به رنگ‌های ملایم و ملیح هستند، اما این یک قانون کلی نیست. زیرا دخترانی هستند که از سرویس خواب تیره در اتاقشان استفاده می‌کنند؛ بنابراین لازم است پیش از اقدام به خرید، از نظر و سلیقه دختر نوجوانتان مطلع شوید. مهم‌ترین اجزاء سرویس خواب نوجوان دخترانه شامل: تخت خواب، میز آرایش، آینه قدی، میز تحریر، پاتختی، دراور، پاف و کمد است. تخت‌خواب کشو دار انتخاب مناسبی برای کسانی است که وسایل خرده‌ریز بیشتری دارند.

اغلب پسران ترجیح می‌دهند از رنگ‌های تیره و سرد به جای رنگ‌های جیغ یا ملایم استفاده کنند. به‌همین دلیل اتاق اکثر پسرهای نوجوان به رنگ آبی، سبز یا قهوه‌ای تیره است. اما اگر پسری به رنگ‌های پاستلی و شاد علاقه داشته باشد موضوع عجیبی نیست. والدین باید هنگام اقدام به خرید سرویس خواب، نظر فرزندشان را در اولویت قرار دهند. از مهم‌ترین اجزاء اتاق پسران نوجوان می‌توان به تخت‌خواب، آینه، میز کامپیوتر، کمد و پاتختی اشاره کرد.

نکات خرید تخت و سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه

سفارش آنلاین سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه از سایت بلج

در این مقاله درباره اصول انتخاب تخت خواب و سرویس اتاق برای نوجوانان صحبت کردیم. اکنون با خواندن این مطلب می‌توانید یک سرویس خواب نوجوان دخترانه و پسرانه متناسب با نیاز و سلیقه فرزندتان خریداری کنید.

اگر قصد خرید سرویس خواب نوجوان را داشته اما زمان کافی در اختیار ندارید، پیشنهاد ما خرید آنلاین از سایت bolej.ir است. گروه تولیدی بلج بیش از ۳۰ سال سابقه تولید و فروش انواع کالای خواب را دارد. شما عزیزان می‌توانید پس از بازدید از سایت و بررسی مدل‌های متنوع، سفارش خود را ثبت کنید. ارسال رایگان و پرداخت به‌صورت قسطی از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از سایت bolej است. ضمناً تولیدکنندگان بلج آماده ساخت محصولات و کالاهای سفارشی بر اساس سلیقه مشتری هستند. برای تماس با کارشناسان بلج و مطرح کردن سوالات و انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۵۳۱۳۸ اقدام کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.