۰ نفر

تمدید مهلت ثبت نام دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور

۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰
کد خبر: 619602
تمدید مهلت ثبت نام دوره های فراگیر  دانشگاه پیام نور

مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) تمدید شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد.

اصلاحات جدید مربوط به این دفترچه منتشر شده است و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام تمدید شد.

مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور کنند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.