۰ نفر

ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین در نوروز

۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۰۱
کد خبر: 619130
ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین در نوروز

سریال دردسرهای شیرین به کارگردانی سهیل موفق در نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سریال دردسرهای شیرین به کارگردانی سهیل موفق با حضور بازیگران جوان و جمعی از چهره های پیشکسوت در نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین

قرار است سریال دردسرهای شیرین ساعت۲۰ از شبکه پنج سیما پخش شود. 

داستان سریال دردسرهای شیرین

این سریال به تهیه‌کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی‌مهریزی و کارگردانی سهیل موفق، داستانی اجتماعی با رگه‌هایی کمدی دارد که در آن پوریا پورسرخ و مریم مومن، زوجی هستند که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبرو می‌شوند. در کشاکش این چالش‌ها، حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه بر می‌خیزند، اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده و…

ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین در نوروز

بازیگران  سریال دردسرهای شیرین

رضا توکلی، رسول توکلی، پوراندخت مهیمن، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی، ژیلا دایی دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در «دردسر‌های شیرین» قطعی شده است.

سهیل موفق در کارنامه خود کارگردانی فیلم‌های سینمایی «شکلاتی» و «پاستاریونی» را دارد. وی همچنین به عنوان کارگردان و بازیگر در چندین پروژه تلویزیونی فعالیت داشته است.

ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین در نوروز

مجری طرح «دردسر‌های شیرین» محسن کرمی، مدیر تولید مسعود عسگری، مدیر تصویربرداری جمال شمس، صدابردار سیامک بالائی‌نیازی، آهنگساز حمیدرضا صدری، طراح گریم امید گل‌زاده، طراح صحنه محمدرضا قراگزلو، طراح لباس ندا سلیمی، تصویربردار وحید ملک‌محمدی، تدوینگر کاوه حمیدی‌ایمانی و صداگذار آن مهرداد جلوخانی است.