۰ نفر

نام نویسی آزمون ارشد فراگیر پیام نور آغاز شد

۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸
کد خبر: 616819
نام نویسی آزمون ارشد فراگیر پیام نور آغاز شد

ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شد و تا روز جمعه ۲۰ اسفند ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند و متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن شخصا به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www. sanjesh. org مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت‌نام، بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.

به متقاضیان توصیه شده است که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته شدن در آزمون، مطابق ضوابط با وی رفتار خواهد شد.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) در روز جمعه مورخ ۲۴ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است که از روز سه‌شنبه ۲۱ تیر تا روز پنجشنبه مورخ ۲۳ تیر با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره کارشناسی، اکیداً توصیه شده استد که متقاضیان، معدل دوره کارشناسی خود را با دقت درج نمایند. شایان ذکر است که معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آن‌ها تأثیر ۲۰ درصدی در نمره کل متقاضیان خواهد داشت.

همچنین متقاضیانی که در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل می‌شوند، می‌بایست در مرحله پرینت کارت با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت، نسبت به اصلاح و درج معدل کارشناسی خود اقدام کنند.