۰ نفر

تاثیر استفاده از شومینه در زیبایی منزل! + عکس

۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳
کد خبر: 616203
تاثیر استفاده از شومینه در زیبایی منزل! + عکس

برای شیک و مدرن شدن دکوراسیون منزل ایده های گوناگونی وجود دارد که با هزینه کم میتوانید از آن ها بهره مند شوید.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ اگر در منزل تان شومینه دارید میتوانید فضایی اغوا کننده خلق کنید به این صورت که بالای آن لامپ و هالوژن کار کنید و روی آن دکوری های شیک مانند شمع های زیبا قرار دهید، کنار شومینه یک صندلی راک نیاز است که روزهای سرد پاییز و زمستان روی آن بنشینید و چای نوش جان کنید.

ترکیب رنگ قرمز و مشکی در دکوراسیون منزل معجزه میکند، حتما از این ترکیب رنگ جذاب در یک بخش از دکوراسیون استفاده کنید مثلا آشپزخانه یا اتاق خواب.

شومینه در هر خانه ای که باشد حال و هوای خاصی به آن فضا می بخشد، اما در فضاهای مدرن و امروزی بی شک نیاز به یک تغییر در نوع و شکل شومینه ها نیز می باشد یعنی استفاده از همان شومینه های مدرن که انواع و اقسام گوناگونی دارند.

شومینه

شومینه های گازی دودکش دار

شومینه های گازی دودکش دار، برای فضاهای نسبتا بزرگ مناسب است چون برای اکثر آن ها باید فضایی را اختصاص دهیم، و می توانیم با توجه به طرح و فرم دلخواه یکی از آن ها را برای دکوراسون فضای داخلی خود انتخاب کنیم اما حتما در نظر داشته باشیدکه در رابطه با نصب و نگه داری آن باید از افراد متخصص کمک بگرید.

شومینه

شومینه های گازی (LCD)

شومینه های گازی (LCD) از آن دسته شومینه هایی هستند که جان می دهند برای فضاهای کوچک شما، این شومینه ها به راحتی بر روی دیوار شما نصب می شوند و یک موقعیت فوق العاده زیبا برای فضایی که هیچگاه فکر نمی کردید بتوانید شومینه ای زیبا در آن قرار دهید ایجاد می کند. اگر فضای کوچکی دارید و دلتان یک شومینه ی بی نظیر می خواهد حتما به سراغ یکی از این شومینه های گازی بروید.