۰ نفر

بهترین رنگ و مدل کفش مردانه را چگونه انتخاب کنیم؟

۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶
کد خبر: 615743
بهترین رنگ و مدل کفش مردانه را چگونه انتخاب کنیم؟

پیدا کردن کفش مناسب مردانه که با کت و شلوار شما متناسب باشد، کار به ظاهر ساده‌ای است. اما همانطور که خیلی از ما دیده‌ایم بسیاری از کفش‌ها به دلیل مدل خاصی که دارند قابل هماهنگی با هر کت و شلواری نیستند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در واقعیت، تعداد زیادی رنگ، سبک و کد لباس باید در نظر گرفته شود و تنها زمانی که همه‌ی این عوامل در یک راستا باشند، کفش و کت و شلوار شما هماهنگی کاملی خواهند داشت.

درست است که کار زیاد ساده‌ای نیست، اما در این مطلب از مجله‌ی دیجی استایل در نظر داریم تمام نکاتی که زمان خریدن کفش مناسب مردانه به آن نیاز دارید را بیان کنیم. اگر این موضوع دغدغه شما هم است، با ما همراه باشید.

سبک‌هایی از انتخاب‌های هوشمندانه

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، مهم است که انواع کفش مردانه را بشناسید. هر مدل کفشی که در اینجا فهرست شده است برای همه‌ی استایل‌ها مناسب نیست. اما قرار نیست آن را به طور کلی حذف کنید، کافی است که سبک متناسب با آن را بیابید.

دربی8

کفش‌های مردانه‌ی دربی

کفش‌های دربی بهترین دوست تاجران و کسانی هستند که در کسب‌وکارهای بازرگانی فعالیت دارند. افرادی که برنامه‌ی روزانه‌اشان از دفتر کار تا حتی یک مهمانی را ممکن است پوشش دهد. این مدل کفش با رنگ مشکی با یک کت‌وشلوار مشکی، پیراهن سفید و کراوت براق مشکی می‌تواند کامل‌کننده‌ی استایل یک تاجر خوش لباس باشد.

آکسفورد9

کفش‌های مردانه‌ی آکسفورد

کفش‌های آکسفورد برادر باهوش‌تر کفش‌های دربی هستند. چرم لاکی این کفش به راحتی با یک کراوات سفید، مشکی و یا ترکیبی از آن هماهنگ می‌شود. البته کفش‌های آکسفورد را در مدل‌های مختلفی خواهید دید. مثلا نوعی از آن است که قسمت جلویی طرحدار شده است و می‌تواند گروه دیگری که علاقه‌ی کمتری به کفش‌های رسمی دارند را راضی کند. به طور کلی این مدل کفش‌ها زیاد مناسب کت و شلوارهای کژوال یا اسپورت نیستند.

بروگ10

کفش‌های مردانه بروگ

کفش‌های بروگ خود در یک دسته‌بندی جداگانه قرار نمی‌گیرند. شما این کفش‌ها را در هر دو دسته‌ی دربی و آکسفورد خواهید دید. زمانی که به کفش‌های دربی و آکسفورد جزئیات اضافه می‌شود و کمی شکل تزئینی به خود می‌گیرند، دسته‌بندی‌اشان تغییر کرده و به کفش‌های بروگ تبدیل خواهند شد.

در واقع به دلیل رسمی بودن زیاد دو مدل کفش قبلی و اضافه شدن جزئیات تزیینی مانند سوراخ‌های طرحدار، باعث شده است که بخش بیشتری از بازار را پوشش دهند.

مونک استارپ11

کفش‌های مردانه‌ی مونک استارپ

اگر از بستن بند کفش خسته شده‌اید و به دنبال کفشی هستید که بتوانید آن را با انواع لباس‌های خود ست کنید، بدانید که کفش‌های مونک استارپ بهترین گزینه برای شما هستند. این کفش‌ها با سگک و به مدل‌های مختلف بسته می‌شوند. تنوع طرح‌های آن‌ها باعث شده است که انتخاب تعداد بیشتری از مردان باشد.

لوفر12

کفش‌های مردانه‌ی لوفر

کفش‌های لوفر را با نام کفش‌های کت و شلوار غیر رسمی نیز می‌شناسند. این کفش‌ها معمولا برای کت و شلوارهایی استفاده می‌شوند که شلوار کوتاه است و کمی نسبت به شلوارهای دیگر چسبان‌تر است. برای شلوار بلند بهتر است که از این مدل کفش اصلا استفاده نکنید. این کفش در دو مدل کفش لوفر چرم و کفش لوفر جیر به بازار عرضه می‌شود. اگر دوست دارید کمی تیپ راحت‌تری داشته باشید ما مدل جیر آن را پیشنهاد می‌کنیم. مدل چرمی لاکی لوفر، رسمی‌تر است.

ورزشی13

کفش‌های ورزشی مردانه

تا چند سال پیش اگر یک جفت کفش اسپورت را با یک کت و شلوار ست می‌کردید، درست مانند کسی که گناه بزرگی را مرتکب شده باشد، بازخواست می‌شدید و حتی ممکن بود در جمع دوستان مسخره هم بشوید. اما اکنون و به خصوص در ترند ۲۰۲۲، آزادی عمل در ست کردن لباس‌ها، کتونی‌ها را در کنار کت‌وشلوار قرار داده است؛ البته با این شرط که آیتم‌های مختلف لباس را به درستی با هم ست کنید. یعنی کفش ورزشی نسبتا ظریف خود را با یک شلوار پشمی و کت تک، هماهنگ کنید.