۰ نفر

هشدار صندوق رفاه به دانشجویان بد حساب

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۷
کد خبر: 614192
هشدار صندوق رفاه به دانشجویان بد حساب

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: طرح عید تا عید این صندوق شامل حال تمامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور است.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ مسعود گنجی گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای رفاه حال همه دانشجویان کشور طرحی را در دستور کار خود قرار داد و این طرح تا ده اسفند تمدید شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان هدف از تمدید این طرح را اینگونه اعلام کرده بود تا دانشجویانی که هزینه های خود را به صندوق رفاه دانشجویان پرداخت نکرده بودند بتوانند هر چه سریعتر این بدهی‌ها را پرداخت کنند. البته این طرح دانشجویان تمامی دانشگاه‌های کشور را شامل می‌شود.

او ادامه داد: تعدادی از دانشجویان هستند که بخشی از قسط‌های خود را پرداخت کردند و در پرداخت سایر قسط‌ها مشکل داشتند این دانشجویان اگر تا پایان مهلتی که برای آن‌ها تعیین شده بدهی خود را پرداخت کنند از پنجاه درصد خسارت که به صندوق زده اند معاف می‌شوند و بعد از آن نیز می‌توانند به صورت عادی قسط‌های خود را پرداخت کنند. البته این شرایط برای تمام دانشجویان یکسان است.

زمانی که دانشجویان فارق التحصیل می‌شوند فرصتی نه ماهه به آن‌ها داده می‌شود و می‌توانند بدهی‌های خود را به صندوق بپردازند و اگر در این زمان اینم کار را انجام دهند از پرداخت کارمزد به صندوق معاف هستند.

او گفت: اگر دانشجویان بدهی‌های خود را ندهند و از این فرصت استفاده نکنند به اجبار و بنا بر قانون ازیازده اسفند به سراغ ضامن‌های آن‌ها می‌رویم و بدهی‌ها را از آن‌ها طلب خواهیم کرد.