۰ نفر

فرصت دوباره برای ثبت‌ نام کنکور ارشد

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۳
کد خبر: 607495
فرصت دوباره برای ثبت‌ نام کنکور ارشد

فرصت ثبت نام با تاخیر متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایلنا، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت متقاضیان در بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور برگزار می‌شود.

متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ و همچنین مرحله دوم ثبت نام از تاریخ ۳ تا ۶ بهمن ۱۴۰۰) در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند در فرصت ثبت نام با تأخیر شرکت کنند.

فرصت ثبت نام با تأخیر این دسته از متقاضیان از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ادامه دارد. ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ درخصوص اصلاح این دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.