۰ نفر

ابوالفضل پایداری: کیفیت، رمز ماندگاری میهن طی ۵۰ سال بوده است

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰
کد خبر: 605927
ابوالفضل پایداری: کیفیت، رمز ماندگاری میهن طی ۵۰ سال بوده است

جشن آنلاین ۵۰ سالگی میهن در حالی برگزار شد که در این جشن از زحمات و ۵۰ سال تلاش حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن تقدیر به عمل آمد.

ابوالفضل پایداری پس از برگزاری این جشن آنلاین در گفت گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: حاج ایوب پایداری بنیانگذار گرامی گروه صنعتی میهن در  50 سال فعالیت این گروه، به همه همکاران همواره در سخنانشان تاکید داشته و دارند که " کیفیت عالی؛ رضایت مردم را به دنبال دارد و رضایت مردم منجر به خشنودی خداوند می شود."

 

وی گفت: در حالی 50 سالگی میهن را جشن گرفتیم که شایسته است بنابر رهنمودهای حاج آقا تاکید کنیم؛ کیفیت، اسم رمز ماندگاری گروه صنعتی میهن در سال های گذشته بوده است و برای آینده نیز خواهد بود.

مدیرعامل گروه صنعتی میهن تصریح کرد: موفقیت ها و جایگاه فعلی میهن در بازار داخلی و خارجی به واسطه کیفیت بالا و جذابیت تولیدات بوده است که تمرکز بر کیفیت با تلاش، همدلی و کار تیمی همراه شده و نتایج بزرگی را رقم زده است.

مهندس پایداری، در ادامه با تاکید بر اینکه از نگاه حاج ایوب پایداری تداوم تولید کیفی زمینه ساز توسعه یک گروه و مجموعه است، متذکر شد: تولیدکننده همیشه باید به توسعه بیاندیشد و چنانچه توسعه ای در روند تولید و محصولات نداشته باشد از بین خواهد رفت و ما در این 50 سال با راهبری آینده نگر بنیانگذار گروه، نسبت به پیاده سازی صحیح توسعه و ارتقاء تولید اقدام کرده ایم.

وی با توجه به اینکه شاخص های کیفی تولیدات میهن با محصولات مطرح جهانی قابل مقایسه است، اظهار کرد: در حال حاضر محصولات گروه صنعتی میهن به کشورهای مختلفی از جمله عراق، بحرین، کویت، امارات، عمان، لیبی، مالزی، روسیه، آذربایجان، گرجستان، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ازبکستان و استرالیا صادر می شود.

مدیرعامل میهن، از ایجاد اشتغال برای بیش از 27 هزار نفر در گروه صنعتی میهن تاکنون و برنامه اشتغال زایی برای دستیابی به 30 هزار نفر تا پایان سال خبر داد و این برنامه را تلاش بنیادین این گروه صنعتی در مسیر کارآفرینی دانست، و رشد و تداوم توسعه کارآفرینی این گروه را نتیجه زحمات همه اعضای این خانواده بزرگ برشمرد.

2

مهندس ابوالفضل پایداری به رسم قدرشناسی در پنجاهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی میهن بر دستان پدر خود حاج ایوب پایداری بوسه زد که این اقدام با ابراز احساسات متقابل تمام همکاران و مدیران این مجموعه تولیدی و صنعتی همراه شد.

براساس این گزارش، گروه صنعتی میهن در سال جاری نیز موفق به اخذ جوایز و افتخارات متعدد همچون واحد نمونه ملی استاندارد، کسب نشان ملی صادرکننده نمونه و نشان زرین جشنواره ملی سلامت غذا و ... شده است.

یادآور می شود که جشن 50 سالگی گروه صنعتی میهن به صورت آنلاین و با حضور همکاران و اعضای این خانواده بزرگ و با همراهی جمعی از هنرمندان و ورزشکاران محبوب کشور در دهم بهمن ماه برگزار شد.