۰ نفر

پیش بینی وضع هوای امروز

۷ بهمن ۱۴۰۰، ۷:۰۹
کد خبر: 604291
پیش بینی وضع هوای امروز

کارشناس هواشناسی گفت: چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در برخی استان‌ ها بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش‌ بینی می‌ شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی ، با بیان اینکه امشب در بخش‌هایی از جنوب سیستان‌وبلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان ابرناکی، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود گفت: از امشب تا چهارشنبه در اکثر نقاط کشور جو پایدار انتظار می‌رود و در مناطق صنعتی و پرتردد شاهد انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

او اظهار کرد: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در بخش‌هایی از خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، چهارمحال بختیاری، ایلام، هرمزگان، کرمان و جنوب سیستان‌وبلوچستان بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مرتفع و کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی اظهار کرد: پنجشنبه بارش در این مناطق تشدید شده و گستره آن به تدریج مناطقی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اصفهان و جنوب استان‌های همدان و مرکزی را فرا می‌گیرد.

او درباره آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر نیمه ابری است. بیشترین دمای پایتخت به ۹ درجه و کمترین آن به ۲ درجه می رسد.