۰ نفر

پرواز ۱۱ ساعته مخفی در دماغه چرخ هواپیما!

۷ بهمن ۱۴۰۰، ۳:۴۰
کد خبر: 604285
پرواز ۱۱ ساعته مخفی در دماغه چرخ هواپیما!

مرد سرگردانی که در دماغه چرخ هواپیما مخفی شده بود پس از ۱۱ ساعت پرواز در فرودگاه آمستردام هلند زنده پیدا شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسافری که در دماغه چرخ جلوی هواپیما پنهان شده بود در حالی که هنوز زنده بود در فرودگاهی در هلند پیدا شد. بنا به گزارش CNN، این مرد پس از ۱۱ ساعت پرواز با این هواپیمای باربری صبح روز یکشنبه در فرودگاه اسخیپول آمستردام پیدا شد. بنا به گفته پلیس هلند این مسافر که هویتش اعلام نشده در طول ۱۱ ساعت پرواز هواپیما که از ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی آغاز شده بود در این قسمت از هواپیما مخفی شده بود.

طبق وبسایت اسخیپول و داده‌های ردیابی پرواز، این هواپیمای باربری بوئینگ ۷۴۷ پس از برخاستن از فرودگاه ژوهانسبورک در میانه راه در فرودگاهی در نایروبی کنیا فرود آمده و سپس به مقصد آمستردام پرواز کرده بود. بنا به این گزارش، کارکنان فرودگاه پس از پیدا کردن این مرد در دماغه چرخ هواپیما فورا مسئولان فرودگاه را در جریان قرار دادند. «ویلمایک کاستر»، سخنگوی فرودگاه اسخیپول در این باره گفت: «ما مطلع شدیم فردی در یک هواپیمای باربری که در سکوی باربری فرودگاه مستقر شده بود پیدا شده است.»

پلیس هلند و اورژانس پزشکی محلی در محل حاضر و تایید کردند این مرد هنوز زنده است. به گفته «جوان هلموندز»، سخنگوی پلیس سلطنتی هلند با این حال دمای بدن این مرد پایین بود. هلموندز در این باره گفت: «ما از یافتن این مرد شوکه شدیم. از زنده ماندن او پس از طی بیش از ۱۱ هزرار کیلومتر در دمای بسیار سید شگفت زده شدیم.»

هلموندز افزود: «این بسیار غیرعادی است که کسی توانسته در آن ارتفاع و با آن هوای سرد زنده بماند. زمانی که این مرد بهبود یافت در مرکز پناهجویان مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ جایی که اگر به دنیال پناهندگی باشد وضعیت او مشخص می‌شود.»

گفتنی است؛ مسئولان محلی موفق شدند پس از تثبیت وضعیت (جسمانی) این مرد او را به بیمارستان منتقل کنند.