۰ نفر

هشدار سازمان هواشناسی برای ۲۲استان

۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۸
کد خبر: 599572
هشدار سازمان هواشناسی برای ۲۲استان

سازمان هواشناسی از بارش برف، باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه‌شنبه آینده در اکثر مناطق کشور خبر و برای ۲۲ استان هشدار صادر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با فعالیت سامانه باری در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از جنوب، برخی مناطق شمال شرق کشور،‌ استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در جنوب البرز مرکزی شامل استان‌های تهران، البرز، قزوین و بخش‌هایی از استان‌های کرمان و یزد، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف پیش‌بینی شده است.

شدت بارش‌های امروز  برای استان‌های آذربایجان غربی، نیمه شمالی فارس، شمال شرق خوزستان، لرستان،‌کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه جنوبی اردبیل، گیلان، غرب مازندران، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی  در استان‌های تهران،‌البرز، قزوین و زنجان است.

 در این روز در برخی مناطق غرب و دامنه‌های جنوبی البرز رعدوبرق و در مناطق جنوبی کشور رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا در اکثر مناطق کشور بارش پیش بینی شده و شدت بارش در این روز برای استان‌های فارس،‌ کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری،بوشهر، شمال شرق خوزستان، جنوب و غرب کرمان، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و برخی مناطق هرمزگان است.