۰ نفر

بارش برف و باران در ۱۷استان کشور

۲۴ دی ۱۴۰۰، ۹:۵۶
کد خبر: 599466
بارش برف و باران در ۱۷استان کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان کشور خبر داد و اعلام‌کرد: در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت نیز بارش برف و باران شروع شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، و بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، هم اکنون محورهای چالوس و هراز دارای بارش برف و باران گزارش شده است.

بارندگی در جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت نیز از نیمه شب آغاز شده است و پیش‌بینی بارش در آزادراه تهران- شمال نیز گزارش شده است.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت خبر می‌دهد.

بر اساس اعلام این مرکز، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های گیلان، گلستان، همدان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان نیز ادامه دارد.

 براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزارو ۱۷۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۹ درصد کاهش تردد در جاده های برون شهری گزارش شده است.