۰ نفر

بارش برف از دوشنبه آغاز می شود

۱۸ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۲۱
کد خبر: 597625
بارش برف از دوشنبه آغاز می شود

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده در ۲۱مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفردرجه خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد:‌ تا روز دوشنبه 20 دی ماه جوی آرام و پایدار در اغلب نقاط کشور داریم که موجب افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی می‌شود.

وی ادامه داد: بعدازظهر دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از غرب کشور در مناطقی از غرب و شمال غرب افزایش ابر و بارش برف و باران همراه با وزش باد خواهیم داشت.

اصغری گفت: روز سه شنبه 21 دی در برخی مناطق غرب، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، جنوب البرز غربی، بارش خواهیم داشت و روز چهارشنبه بارش پراکنده در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: از پنجشنبه 23 دی با شمالی شدن جریانات بارش در سواحل خزر آغاز می‌شود، ضمن آنکه اواخر وقت پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در غرب کشور بارش خواهیم داشت و روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو در نیمه غربی کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود،‌ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 12 و 3 درجه خواهد بود.

اصغری اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 23 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز آینده در 21 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفردرجه خواهد بود.