۰ نفر

ماجرای دلارهای گم شده در مرکز معاینه فنی تهران

۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶
کد خبر: 596719
ماجرای دلارهای گم شده در مرکز معاینه فنی تهران

آزمونگرپاکدست مرکز معاینه فنی خودرو دلار گم شده را به صاحبش برگرداند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی شیر دل از آزمونگران خدوم در مرکز معاینه فنی آبشناسان مبلغ 800 دلار یکی از مراجعه کنندگان را به صاحبش باز گرداند.

مدیر روابط عمومی در توضیح این خبر گفت: مرکز معاینه فنی خودروآبشناسان در شمالغرب شهر تهران واقع شده و این مرکز توسط بخش خصوصی راهبری می گردد. در روز یکشنبه مورخ 12 دی ماه این آزمونگر پاکدست در هنگام آزمون خودروها متوجه بسته ای دلار در کف سالن معاینه فنی شده و در کنش و عملی شایسته پس از یافتن آن بلافاصله نسبت به تحویل آن به مدیریت مرکز جهت شناسایی و بازگرداندن آن به صاحب پول اقدام کرده است.

در همین راستا مدیرعامل ستاد معاینه فنی به پاس این اقدام شایسته ضمن تقدیر از مهدی شیردل تصریح کرد: این حرکت و سیره انسانی موجب افتخار و مسرت است چرا که به رغم تمام مشکلات، این عضو خانواده معاینه فنی بدون هیچ چشم داشتی اصل امانتداری را به نحو احسن بجا آورده است. شهروندان جهت اطمینان از سلامت و ایمنی خودروها به مراکز معاینه فنی مراجعه و به تشخیص مراکز به عنوان یک بخش کاملا تخصصی اعتماد دارند. بدون تردید همه همکاران با عملکرد مناسب و دلسوزانه امانتدار این اعتماد هستند. خوشبختانه این اتفاق نشان داد که همکاران این مجموعه به رعایت اصل امانتداری در همه جنبه های آن متعهد و پایبند هستند.