۰ نفر

بهترین کلاس طراحی لباس در تهران با متد روز

۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰
کد خبر: 596703
بهترین کلاس طراحی لباس در تهران با متد روز

حرفه طراحی لباس همواره از علاقه مندان زیادی در کل دنیا برخوردار بوده است. خلق لباسی زیبا، جذاب و مطابق سلیقه‌ی خود، خواست هر شخص فعال در دنیای مد و پوشاک است. این حرفه سابقه بسیار طولانی دارد در تاریخچه تکامل بشر دارد. به طوری که ما در هر دوره شاهد خیاطان و طراحان برتری هستیم که اغلب برای اشراف زادگان و ثروتمندان، لباس تهیه می‌کردند.

باتوجه به استقبال وسیعی که در این حوزه صورت گرفته، آموزشگاه های زیادی به برگزاری دوره های طراحی لباس و آموزش طراحی لباس می‌پردازند. تا از این طریق علاقه مندان بتوانند با شرکت در این دوره ها به تخصص و دانش کافی در زمینه طراحی لباس برسند. از جمله مجموعه های فعال، موسسه خانه آموزش است که با برگزاری دورها های تخصصی طراحی لباس، زیر نظر اساتید مطرح، تمام مراحل و نکات طراحی لباس را به شما آموزش می‌دهند تا بتوانید به یک طراح لباس حرفه‌ای تبدیل شوید.

بهترین کلاس طراحی لباس در تهران

1


آموزش طراحی لباس در تهران به دلیل وجود تعداد زیاد متقاضیان توسط آموزشگاه های مختلف برگزار می‌شود. خانه آموزش با کادر مجرب و متخصص خود به برگزاری آموزش طراحی لباس در تهران می‌پردازد. فرقی نمی‌کند که در چه سطحی از طراحی لباس قرار دارد؛ برای شرکت در این دوره احتیاج به مطالعه و یا پیش زمینه فعالیت قبلی نیست. چرا که تمام نکات و آنچه را که شما نیاز دارید تا به یک طراح حرفه‌ای و متخصص تبدیل شوید، آموزش خواهید یافت.

تهرانی های علاقه مند به یادگیری طراحی لباس، می‌توانند با شرکت در دوره های تخصصی خانه آموزش، در آینده‌ای نزدیک به طراح حرفه‌ای تبدیل شوند. شما در این کلاس تمام سرفصل های مربوط به طراحی لباس نظیر آشنایی با طراحی فیگور، رنگ شناسی تخصصی و جنسیت سازی روی کاغذ، خلاقیت در طراحی لباس، اکسسوری و تزئینات روی لباس، مولاژ و نرم افزارهای طراحی لباس به طور کاملا تخصصی به شما آموزش داده می‌شود.

دوره طراحی لباس حضوری با مدرک معتبر

در کلاس طراحی لباس حضوری با توجه به ارتباط مستقیم و متقابل دانشپذیر و استاد، کیفیت و کارایی کلاس از سطح بالایی برخوردار بوده و سوالات و مشکلات هنرجو زیر نظر مستقیم استاد برطرف خواهد شد. کلاس های حضوری این امکان را به شما می‌دهند که از نزدیک از تجربه و تخصص های اساتید خود بهره ببرید و با بکارگیری فنون آنها، سریعا در مسیر خود پیشرفت کنید.

خانه آموزش با داشتن چندین سال سابقه درخشان در حوزه برگزاری و آموزش دوره های طراحی لباس توانسته به یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه ها تبدیل شود. پس از اتمام دوره طراحی لباس با ارائه ژوژمان ، به شرکت کنندگان مدرک معتبر تعلق می‌گیرد که بواسطه آن می‌توانند سریعا جذب بازار کار شوند. شما با مراجعه به دارالترجمه می‌توانید مدرک خود را ترجمه کنید که این مهر تاییدی ست بر معتبر بودن مدرک ارائه شده به دانشپذیرانی که می‌خواهند از این مدرک در کشورهای مختلف استفاده کنند.

ویژگی آموزشگاه طراحی لباس خوب

2
باتوجه حضور آموزشگاه های فعال بسیار در حرفه طراحی لباس، برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه‌ای باید بتوانید بهترین آموزشگاه را از این میان پیدا نمایید. اگر به دنبال بهترین دوره طراحی لباس بدون تردید پیشنهاد ما به شما موسسه خانه آموزش است. این مجموعه همراه با کادر حرفه‌ای و اساتید برجسته خود، یک فرد مبتدی را به طراح حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

تمام نکات مرتبط با طراحی لباس طی ترم ها مختلف به طور جامع و کامل به شما آموزش داده می‌شود تا در هنگام ورود به بازار کار هیچ کمبودی از نظر آموزش و یادگیری حس نکنید. همچنین حتی پس از اتمام دوره ها نیز خانه آموزش همواره پیگیر فعالیت و دانشپذیران خود است تا بتواند از طریق معرفی و پشتیبانی های لازم، سرعت آنها را در رسیدن به هدفشان سریعتر کند.

آنچه باید از رنگ شناسی لباس بدانید

رنگ شناسی لباس و بکارگیری صحیح آن در حرفه طراحی لباس از اهمیت بسیار ویژه‌ایی برخوردار است. از طریق آشنایی با رنگ شناسی لباس و بکارگیری صحیح رنگ ها در کنار هم، می‌توانید لباس های جذاب و چشم نوازی را طراحی کنید و استایل مخصوص به خودتان را ایجاد نمایید.

3
رنگبندی لباس ها بیانگر شخصیت و میزان آگاهی فرد از دنیای رنگ ها است. مسلما دقت کرده‌اید که فردی که با استفاده از ترکیب اصولی رنگ ها برای خود استایلی میسازد، یک ظرافت و دقت خاصی در کارش وجود دارد. شاید از نظر شما برخی از این رنگ ها اصلا با یکدیگر مرتبط نباشند اما کنار هم قرار گرفتن آنها با یکدیگر یک ترکیب زیبایی را ایجاد میکند.

برای یک طراح لباس، موضوع انخاب رنگ مناسب برای لباس به هیچ عنوان یک چیز سلیقه‌ای نیست. اگر شما تصمیم دارید در این حرفه موفق شوید، باید به این نکته توجه نمایید که طرح و رنگ لباس باید مطابق با سلیقه مشتری باشد. شاید شما برای این لباس، ترکیب نارنجی و فیروزه‌ای را بپسندد ولی پسند دیگران احتمالا چیزی دیگر است.

هماهنگی و متناسب بودن رنگ های بکار رفته در یک لباس همانند هماهنگی نت های موسیقی است. هرچقدر که این همانگی بیشتر باشد، نتیجه نهایی چشم نوازتر و جذاب تر به نمایش خواهد آمد. خانه آموزش در دوره های طراحی لباس خود تمام نکات مرتبط با رنگ شناسی لباس اعم از انواع رنگ ها ، نحوه ی ست کردن آن ها با هم ، چرخه ی کامل رنگ و پالت رنگی آشنا خواهید شد. از این طریق میتوانید لباس زیبا با ترکیب رنگ جذاب و اصولی طراحی نمایید..

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.