۰ نفر

تعطیلی ​آموزش حضوری در استان بوشهر

۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹
کد خبر: 595301
تعطیلی ​آموزش حضوری در استان بوشهر

بوشهر استاندار بوشهر گفت: آموزش مدارس این استان در روزهای یک شنبه و دوشنبه به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، احمد محمدی‌زاده اظهار کرد: در نشست ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: سامانه بارشی جدید بسیار قوی و همراه طوفان و تگرگ است که پیش‌بینی شده در برخی مناطق ۱۵۰ و حتی تا ۲۰۰ میلی متر هم باران ببارد

وی اضافه کرد:  پلیس از ساعت ۲۴ امشب تا ۲۴ فردا شب محورهای مواصلاتی که احساس می‌کند باید مسدود شوند از تردد خودروها جلوگیری کنند که در این راستا جاده ساحلی بوشهر به  گناوه و محور جاده‌ای از دشتی به سمت عسلویه و بالعکس با تصمیم‌گیری نیروی انتظامی مسدود می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد:  همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، عملیاتی و امدادی از عصر امروز تا ۴۸ ساعت آینده به‌ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در آماده‌باش کامل قرار می‌گیرند.

محمدی‌زاده خروج شناورهای تجاری و صیادی نیز از بندرگاه‌های استان در ۴۸ ساعت آینده ممنوع اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی به شناورهایی که در دریا حضور و در مسیر دریایی قرار دارند اخطار داده شود، خودشان را به مکان‌های امن از جمله جزایر و لنگرگاه‌ها و نقاط امن برسانند.

وی آماده‌باش بالگرد در عسلویه، خارگ، بهرگان، هلال احمر بوشهر، سپاه و دیگر دستگاه‌ها را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: این بالگردها باید در آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی قرار داشته باشند تا در صورت ضرورت از آنها استفاده شود.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه غیر از کامیون‌های حامل مواد غذایی و سوختی تردد مابقی کامیون‌ها در محورهای استان  ممنوع می‌شود گفت: بارنامه برای کامیون‌های غیرضروری و اتوبوس‌ها از عصر امروز تا ۴۸ ساعت در استان بوشهر صادر نشود و تردد این خودروها تا ۴۸ ساعت ممنوع شود.

محمدی‌زاده، مدیریت دریا در استان بوشهر در جریان بارندگی‌های پیش‌رو را بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی دانست و تأکید کرد: هیچ شناور با هرگونه کاربری و مأموریت در ۴۸ ساعت آینده نباید از لنگرگاه‌های استان بوشهر خارج شود و با توجه به شرایط نامساعد جوی به شناورهایی که در دریا حضور و در مسیر دریایی قرار دارند اخطار داده شود، خودشان را به مکان‌های امن از جمله جزایر و لنگرگاه‌ها و نقاط امن برسانند.