۰ نفر

آخرین برنامه آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات

۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۱۶
کد خبر: 587582
آخرین برنامه آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات

مدیران مدارس موظفند محدودیت‌های تشکیل کلاس حضوری را تا به امروز برطرف کرده باشند و از امروز تعطیلی کلاس حضوری در هیچ مدرسه‌ای پذیرفتنی نیست و باید حداقل یک یا دو روز در هفته کلاس‌ها حضوری برگزار شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، علیرضا کمرئی سخنگوی آموزش و پرورش گفت: مدارس می‌توانند برای تشکیل کلاس‌های حضوری از دانش آموزان و خانواده‌ها نظرسنجی کنند، اما طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاس‌های مدارس باید به سمت حضوری برود و تشکیل صرف کلاس‌های مجازی در هیچ مدرسه‌ای وجاهت قانونی ندارد.

او بیان کرد: مدیران مدارس موظفند محدودیت‌های تشکیل کلاس حضوری را تا به امروز برطرف کرده باشند و از امروز تعطیلی کلاس حضوری در هیچ مدرسه‌ای پذیرفتنی نیست و باید حداقل یک یا دو روز در هفته کلاس‌ها حضوری برگزار شود.

کمرئی  اظهار کرد: دانش آموزان چه در کلاس‌های حضوری شرکت کنند و یا آموزش را بصورت مجازی دنبال کنند باید سرجلسه امتحان حاضر شوند و امتحانات فقط برای دانش آموزانی که مبتلا به کرونا شده و یا عذرموجهی برای حضور در مدرسه دارند بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

کمرئی گفت: به مدارس اعلام کرده ایم که برنامه مدرسه باید براساس کلاس‌های حضوری انجام گیرد مگر اینکه برای رعایت فاصله دانش آموزان، برخی از دروس بصورت غیرحضوری بوده و آموزش بصورت ترکیبی انجام شود.

وی گفت: به مدارس اعلام کرده ایم که برنامه مدرسه باید براساس کلاس‌های حضوری انجام گیرد مگر اینکه برای رعایت فاصله دانش آموزان، برخی از دروس بصورت غیرحضوری بوده و آموزش بصورت ترکیبی انجام شود.

سخنگوی آموزش و پرورش بیان کرد: مدیران مدارس موظفند محدودیت‌های تشکیل کلاس حضوری را تا به امروز برطرف کرده باشند و از امروز تعطیلی کلاس حضوری در هیچ مدرسه‌ای پذیرفتنی نیست و باید حداقل یک یا دو روز در هفته کلاس‌ها حضوری برگزار شود.