۰ نفر

قیمت، خرید و مشخصات بیسیم واکی تاکی ارزان با برد بالا

۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶
کد خبر: 586733
قیمت، خرید و مشخصات بیسیم واکی تاکی ارزان با برد بالا

Ott نخستین عرضه کننده رسمی انواع مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز ، دارای پروانه ورود ، خرید و فروش بیسیم ، واکی تاکی و تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

Ott با استفاده از بروزترین تجهیزات رادیویی و مخابراتی و با بهره گیری از کارشناسان فنی و متخصص ، ارائه دهنده خدمات خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز ، تعمیرات و عرضه لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مجاز با نازلترین قیمت برای متقاضیان و همکاران با ارسال به سراسر کشور میباشد.

بیسیم واکی تاکی

چنانچه قصد خرید و استفاده از بیسیم واکی تاکی را دارید، ابتدا باید در رابطه با بیسیم واکی تاکی شناخت پیدا کنید تا بتوانید انتخاب درستی در بین انواع برند و مدل های بیسیم واکی تاکی داشته باشید. بیسیم واکی تاکی نوعی دستگاه رادیویی است که فرستنده و گیرنده امواج صوتی می باشد که کاملا بصورت مستقل کار کرده و جهت ارسال و دریافت فرکانس، نیازمند هیچگونه تجهیزات مخابراتی مثل آنتن و دکل نمی باشد، در واقع به بیسیم های دستی نیز واکی تاکی گفته می شود.

بیسیم واکی تاکی مجاز برای استفاده در مشاغل مختلف از قبیل : شرکت های حفاظتی و مراقبتی، هتل، کافه و رستوران‌، تالار و خدمات مجلس، بیمارستان و مراکز درمانی، کارگاه های تولیدی و صنعتی، انبار و همچنین شرکت‌ های خصوصی ، نیمه خصوصی و دولتی قابل تهیه و استفاده برای ارتباط بین پرسنل اداری و اجرایی می باشد.

مزایای بیسیم واکی تاکی

از جمله مزایای بیسیم واکی تاکی نسبت به دیگر دستگاه های ارتباطی، رایگان بودن مکالمه با آن می باشد بنحوی که ارتباط صوتی بین پرسنل در مقایسه با وسایل ارتباطی مشابه مثل تلفن همراه هزینه بر نمیباشد و برای برقراری ارتباط با دیگر بیسیم های واکی تاکی، نیاز به شماره گیری نیست و میتوان بصورت سریع و آنی، تنها با فشردن  یک دکمه PTT=PUSH-TO-TALK امکان ارسال امواج صوتی فراهم گردد.

کارکردن و بهره برداری از بیسیم واکی تاکی، بسیار آسان بوده و به راحتی برای تمامی افراد با هر سطح از دانش ، رده سنی و نوع کاربری شخصی، قابل استفاده می باشد، از دیگر ویژگی های بارز بیسیم واکی تاکی امکان مخابره پیام صوتی به تعداد نامحدود می باشد یعنی ارتباط بین یک نفر با گروه به صورت همزمان میسر است.

2

 

بیسیم واکی تاکی مجاز

مهمترین موردی که قبل از خرید بیسیم واکی تاکی باید به آن توجه داشت، مجاز بودن بیسیم واکی تاکی می باشد. تمامی مدل های بیسیم واکی تاکی که در بازار مشاهده می شوند، مجاز نبوده و بعضی از آن ها بصورت غیرمجاز و قاچاق وارد کشور شده و به فروش میرسند. متاسفانه بعضی افراد، ندانسته اقدام به خرید این بیسیم های واکی تاکی می کنند که اگر توسط ماموران و یا ضابطین قضایی مربوطه مشاهده و اعمال قانون گردد علاوه بر ضبط دستگاه بیسیم و جریمه نقدی، استفاده کننده از آن مشمول حبس در زندان به جرم تداخل در امواج رادیویی کشور نیز میگردد. توصیه می گردد از بیسیم واکی تاکی مجاز استفاده نموده و قبل از خرید مجوز تایید نمونه بیسیم واکی تاکی مورد نظر را از سایت Ott بصورت آنلاین استعلام نمایید تا از مخاطرات آتی جلوگیری نمایید.

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعنوان تنها مرجع صادر کننده مجوز بیسیم در ایران می باشند و استفاده از آنها برای تمامی افراد بلامانع می باشد. جهت رویت مدل های مختلف بیسیم واکی تاکی مجاز به وب سایت www.ott.ir مراجعه نمایید.

قیمت بیسیم واکی تاکی

از جمله موارد مهم در خرید بیسیم واکی تاکی ، قیمت آن می باشد. بیسیم واکی تاکی ارزان دارای انواع مختلفی می باشد که بر اساس امکانات و آپشن هایی که دارند دارای قیمت های گوناگونی هستند. کلیه مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز علاوه بر کیفیت بالایی که نسبت به انواع غیرمجاز دارند دارای قیمت مناسبی نیز می باشند. لطفا جهت مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی و همچنین اطلاع از قیمت مدل های مختلف بیسیم واکی تاکی مجاز از وب سایت www.ott.ir بازدید فرمایید.

ویژگی ها و مشخصات بیسیم واکی تاکی مجاز

بیسیم واکی تاکی با توجه به مدل و برند ، دارای آپشن و امکانات جانبی گوناگونی میباشند از قبیل: صفحه نمایش LCD , LED ، استاندارد IP (مقاومت دستگاه واکی تاکی در مقابل گردوغبار، ضربه و رطوبت) ، ارتفاع و انعطاف پذیری آنتن ، نحوه شارژ ثانویه Port USB Android ، دارای سیستم کدگذاری ضد شنود (دستی یا کابل پروگرام) برای خصوصی کردن مکالمات ، ظرفیت باطری لیتیوم یونی (LI-ion) ، سیستم Battery Saver ، رادیو موج FM ، امکان ست شدن انواع مختلف بیسیم واکی تاکی مجاز با یکدیگر ، سیستم اسکن کانال ، چراغ قوه و … می باشد.

برد بیسیم واکی تاکی

برد بیسیم واکی تاکی رابطه مستقیمی با توان خروجی دستگاه دارد. واحد سنجش میزان برد بیسیم ، متر طول میباشد که در حالت کلی به دو صورت برد اسمی و برد مفید تقسیم بندی می شود.

برد اسمی بیسیم واکی تاکی در شرایط ایده آل سنجیده می گردد و برد مفید بر اساس شرایط محیطی که بیسیم مورد استفاده قرار میگیرد، میباشد از جمله : پستی و بلندی ، وجود معارض و موانع ، تداخل امواج ، میزان نویز و ... می تواند در میزان برد مفید بیسیم واکی تاکی موثر باشد.

3

خرید بیسیم واکی تاکی مجاز

Ott بزرگترین فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز به آدرس www.ott.ir برای خرید اینترنتی بیسیم می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و با امکان مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی و همچنین امکان بررسی تخصصی برای خرید بیسیم واکی تاکی مجاز با خریدی امن توسط درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت را میسر نموده است.

خرید و استفاده از واکی تاکی مجاز نیازمند اخذ مجوز نبوده و انواع مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز ارائه شده در سایت Ott، دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشند و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بدون محدودیت می توانند از این واکی تاکی های مجاز در کلیه اماکن عمومی استفاده نمایند.

خواهشمند است برای سفارش ، خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفترمرکزی Ott، با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید و یا از وب سایت Ott بازدید نمایید.

تلفن تماس : 66384022-021

وب سایت : www.ott.ir

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.