۰ نفر

آغاز بارش در مناطق شمالی کشور از امشب

۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۱
کد خبر: 584040
آغاز بارش در مناطق شمالی کشور از امشب

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر، بارش باران در شرق اردبیل، گیلان و مازندران پیش بینی می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه  بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، امشب با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر، ابرناکی و بارش در شرق اردبیل، گیلان و مازندران رخ خواهد داد گفت: همچنین در خراسان جنوبی و مناطق جنوبی خراسان رضوی ابرناکی و بارش باران دور از انتظار نیست.

او ادامه داد: روز پنجشنبه بارش در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و غرب گلستان همراه با کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما ادامه خوهد داشت. در اردبیل و ارتفاعات البرز بارش به صورت برف است.

کارشناس هواشناسی گفت: بعد از ظهر پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس شامل جنوب کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات شمال خوزستان و چهار محال و بختیاری ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ضیائیان تاکید کرد: روز جمعه در اردبیل، گیلان، کرمانشاه، همدان، شمال لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و شمال کهگیلویه و بویر احمد بارش پراکنده و در شمال شرق کشور وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: از امشب تا اواسط هفته آینده در غالب شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی درباره آب وهوای تهران گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد است . بیشترین دمای تهران به ۱۵ درجه و کم‌ترین آن به ۷ درجه می رسد.