۰ نفر

ماجرای تلاش زن معلم برای حفظ آبروی یک دزد

۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸
کد خبر: 583430
ماجرای تلاش زن معلم برای حفظ آبروی یک دزد

سیروس همتی، همچنان علاقه‌مند است نمایش «تمساح» را روی صحنه بیاورد ولی فعلا ترجیح می‌دهد اولین فیلمش را بسازد؛ فیلمی درباره یک زن معلم که برای حفظ آبروی یک دزد تلاش می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛ این بازیگر و کارگردان که قرار بود نمایشنامه «تمساح» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد، درباره وضعیت اجرای این اثر نمایشی می‌گوید: «هنوز هم دلم با اجرای این نمایش هست ولی خودم را نمی‌بخشم اگر یکی از اعضای گروه اجرایی یا تماشاگران در حین تمرین یا اجرای نمایش دچار کرونا شوند، چون معتقدم کرونا همچنان در خفا وجود دارد و چراغ خاموش به کارش ادامه می‌دهد. بنابراین به دلیل شرایط موجود، فعلا تئاتر کار نمی‌کنم.»

او همچنین خبر می‌دهد که به‌تازگی، فیلمبرداری اولین فیلمنامه‌اش با موضوع کودک همسری به پایان رسیده است.

به گفته او، این فیلم، «کن پامنار» نام دارد که با کارگردانی اشکان درویش ساخته شده است.

همتی درباره موضوع این فیلم توضیح می‌دهد: «این فیلم در حوزه کودک و نوجوان ساخته شده و موضوع آن درباره کودک همسری است و به نظر می‌رسد فیلم آبرومندی شده باشد.»

این بازیگر تئاتر،  همچین علاقه‌مند است، زمستان امسال یا بهار آینده، اولین فیلم سینمایی خود را با فیلمنامه‌ای از خودش بسازد.

همتی توضیح می‌دهد: «فیلمنامه‌ای به نام «آینه» دارم که قبلا  با نام «ایران» ارایه شده بود. این فیلمنامه درباره زنی معلم است که دزدی به خانه‌اش وارد می‌شود. میان دختران این زن و دزد، اتفاقاتی می‌افتد و ما شاهد تلاش این زن برای حفظ آبروی دزد هستیم.»

او ادامه می‌دهد: «به شرط حیات و از آن مهم‌تر به شرط یافتن تهیه کننده، بهمن و اسفند امسال یا بهار سال آینده، فیلمبرداری این فیلم را آغاز می‌کنم. در حال حاضر فیلمنامه را برای تعدادی از بازیگران حرفه‌ای فرستاده‌ام که همه درگیر پروژه‌های مختلفی هستند و طبیعتا چون اولین فیلم من است،تهیه‌کنندگان هم نمی‌توانند برای این همکاری ریسک کنند. به هر حال باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.»

سیروس همتی در پایان تاکید می‌کند: «با همه اینها تئاتر خانه من است و امیدوارم هرچه زودتر شرایطی فراهم شود که بتوانیم به صحنه بازگردیم.»