۰ نفر

سامانه بارشی چهارشنبه از کشور خارج می‌شود

۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۵۴
کد خبر: 583333
سامانه بارشی چهارشنبه از کشور خارج می‌شود

یک کارشناس هواشناسی گفت: اوایل وقت روز چهارشنبه سامانه بارشی از شرق کشور خارج خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی بیان کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امشب در بخش‌هایی از خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، شمال فارس، شمال بوشهر، لرستان کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز شاهد بارش باران گاهی رعد و برق هستیم.

او گفت: در تهران ،سواحل دریای خزر،  آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: فردا فعالیت سامانه بارشی در نواحی مرکزی شرق شمال شرق و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.

ضیائیان با بیان اینکه اوایل وقت روز چهارشنبه سامانه بارشی از شرق کشور خارج خواهد شد گفت:در اواخر وقت روز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر به تدریج برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان روز پنجشنبه شدت بارش در سواحل دریای خزر افزایش می‌یابد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت .

او درباره آب وهوای تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با مه رقیق و وزش باد است. بیشترین دمای تهران به ۱۴ درجه و کم‌ترین آن به ۷ درجه می رسد.