۰ نفر

تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد

۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۰۲
کد خبر: 581773
تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد، گفت: متاسفانه همچنان ورود مهاجران جدید به تهران ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه بررسی مشکلات ترافیکی تهران اظهار داشت: با توجه به شرایط و بررسی هایی که از کلیه شاخص ها در حوزه مهندسی، شهرسازی و ترافیکی در تهران انجام شده است، این شهر دیگر ظرفیت ندارد.
وی افزود: متاسفانه همچنان سیل مهاجرت به تهران را شاهد هستیم و آمارها نشان می دهد که این افزایش در دوسال اخیر خیلی بیشتر شده است و باید مکان یابی های جدیدی را انجام دهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: ورود بی رویه خودروها به استان باعث ایجاد بار ترافیکی زیادی شده و آلودگی هوا را افزایش داده است؛ به علاوه دستگاه ها و ادارات باید نسبت به بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

چراغعلی سپس گفت: برخی از سازمان ها و ادارات در گذشته سرویس حمل و نقل عمومی برای کارکنان خود داشتند که به علت فرسوده شدن این خودروها دیگر از آنها استفاده نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان نیز باید تلاش کنند تا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، ادامه داد: سفرها به مرکز استان افزایش پیدا کرده است، این در حالی است که در گذشته از شرق و غرب استان این همه میزان ورودی ها وجود نداشت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، برگشت به ساعت ترافیکی قبل را از ستاد کرونا در تهران خواستار شد و گفت: از شهرداری نیز می خواهیم تا تمهیدات لازم را در این زمینه فراهم کند، ضمن اینکه ساماندهی پارک های حاشیه ای نیز در دستور کار قرار گیرد.