۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

فصل دوم بازی مرکب (Squid Game)؛ با روایتی متفاوت در راه است!

۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۵۶
کد خبر: 579660
فصل دوم بازی مرکب (Squid Game)؛ با روایتی متفاوت در راه است!

برنامه‌ها برای ساخت فصل دوم از سریال پربیننده «بازی مرکب» (Squid Game) از طرف خالق این سریال تایید شد.

 سریال اسکویید گیم (بازی مرکب)؛ محبوب ترین سریال 2021

به گزارش اقتصادآنلاین، کدام سریال درام کره ای قرار است به بزرگترین سریال نتفلیکس تبدیل شود؟

اگر این روز ها وارد نتفلیکس شده باشید، احتمالاً کلیپی دیده اید با افرادی که ماسک ‌های عجیب و غریب به چهره دارند و گروه ‌هایی از افراد با لباس ‌های سبز آبی، به فصل اول بازی مرکب خوش آمدید.

تریلر بقا در حال حاضر پر بیننده ترین برنامه تلویزیونی در نزدیک به 80 کشور جهان است و اولین سریال کره ای با زبان اصلی است که در صدر جدول قرار گرفته است.

 تا همین چند وقت پیش، برترین سریال غیر انگلیسی نتفلیکس، سرقت پول بود، یک درام جنایی اسپانیایی که اکنون به سری سوم خود رسیده است.

بازی مرکب (Squid Game) قطعاً این تاج را از Money Heist خواهد گرفت.

 نتفلیکس در مورد آمار تماشای خود و میزان دانلود بازی مرکب بسیار سختگیر است و داده های مخاطبان خود را بسیار ریز بینانه رصد می کند.

احتمال بسیار زیادی وجود دارد که فصل اول بازی مرکب، بزرگترین سریال در طول تاریخ باشد.

فصل دوم سریال بازی مرکب

 فصل دوم سریال بازی مرکب

موضوع بازی مرکب چیست؟

این فیلم یک نمایش دلهره آور درباره افرادی است که در یک مسابقه و رقابتی مرگبار، شرکت می کنند. شرکت‌کنندگان ناامید، که همگی با مشکلات مالی جدی مواجه هستند، گول می خورند تا در یک سری از بازی ‌های پیچیده کودکانه مانند طناب کشی و تیله شرکت کنند.

اما باخت دادن در این بازی ها دیگر مانند دوران کودکی نیست!

بازی مرکب زاییده فکر کارگردان و فیلمنامه نویس کره جنوبی هوانگ دونگ هیوک است که نویسندگی و کارگردانی تمام 9 قسمت را بر عهده داشت. بینندگان و منتقدان به طور یکسان به این سریال نظر مثبت داده اند، در حالی که خشونت درونی و وحشیانه صحنه های فیلم را نیز تصدیق کرده اند.

در میان بهترین سریال های 2021 برخی فصل اول بازی مرکب را با فیلم برنده اسکار 2019، انگل مقایسه کرده ‌اند که به بررسی شکاف عمیق مالی در جامعه کره جنوبی می‌ پردازد.

یکی از مزیت های بزرگ بازی مرکب نسبت به دیگر سریال های خارجی این است که در سراسر جهان با نسخه دوبله انگلیسی منتشر شده است. سوالی که مطرح میشود این است که فصل دوم بازی مرکب نیز ساخته می شود یا خیر؟          

فصل دوم سریال Squid Game

علیرغم موفقیت فوق العاده فصل اول این سریال، ساخت فصل دوم اسکویید گیم بعید به نظر می رسد به این زودی ها کلید بخورد.

کارگردان، هوانگ دونگ کیوک، عمدتاً یک فیلمساز فیلم های کوتاه است و به روایتی گفته است که قصد دارد به کار بر روی فیلم‌ های بلند بازگردد.

 او می‌گوید: من ایده ‌های خوبی برای فصل دوم Squid Game ندارم؛ اما اگر قرار باشد این کار را انجام دهم، مطمئنا به تنهایی این کار را انجام نمی دادم.

من قصد دارم تیمی قوی از نویسندگان موفق کره را گرد هم آورم و به کمک آنها فصل دوم را آماده ی ساخت کنم؛ زیرا به تنهایی ایده های جذابی برای آن ندارم.

بنابراین ساخت آن دور از ذهن نیست، اما به این زودی ها منتظر فصل دوم سریال Squid Game نباشید!

منبع

euronews.com