۰ نفر

رییس شورای اسلامی شهر تهران:

بخش اعظمی از واگن‌ های مترو در تهران ساخته می‌ شود

۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵
کد خبر: 579104
بخش اعظمی از واگن‌ های مترو در تهران ساخته می‌ شود

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توسعه ظرفیت‌های داخلی در عرصه واگن‌های قطار شهری گفت: بخش اعظمی از واگن‌های مترو در پایتخت ساخته می‌شود که قابل تقدیر است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا،  مهدی چمران روز سه شنبه در جریان بیست و دومین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به آغاز به کار ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برای شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت، افزود: از اجرای این طرح خوشحالیم اما این تلاش برای کلانشهر تهران کافی نیست.

وی از اعضای پیشین شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری پایتخت و همچنین مدیریت کنونی این مجموعه برای بروزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر تشکر کرد.

چمران تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوسرانی تهران را با اهمیت دانست و گفت: امیدواریم ۲ هزار دستگاه اتوبوس با کمک‌های دولت هرچه زودتر بازسازی شود و در این ناوگان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اگر سیستم حمل و نقل عمومی آماده باشد شهروندان می توانند برای گریز از ترافیک، از اتوبوس و مترو استفاده می‌کنند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: برای مترو هم خرید های مورد نیاز انجام می‌شود اما باید بدانیم این خریدها ۲ سال بعد به دست ما می رسد.

چمران همچنین با اشاره به برگزاری مانور نیروهای دریایی ارتش، آن را نشانه‌ای از اقتدار و پیشتازی نیروهای مسلح ایران ارزیابی کرد.

وی با مقایسه این مانور با فعالیت‌های ایران در روزهای اول جنگ گفت: خدا را شاکریم که امکانات و توانمندی های کشورمان در عرصه نیروهای مسلح به همت مردان متخصص ارتقا یافت.

چمران گفت: پیگیری‌های رهبر معظم انقلاب در این خصوص نیز جایگاه خاص خود را دارد.