۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

انتصاب پرحاشیه در وزارت رفاه / چرا منصوری از وزارت رفاه رفت؟

۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۵۵
کد خبر: 576456
انتصاب پرحاشیه در وزارت رفاه / چرا منصوری از وزارت رفاه رفت؟

در روز گذشته خبر استعفای یکی از معاونان وزارت رفاه، حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد؛ روابط عمومی این وزارتخانه با بیان اینکه استعفایی در کار نبوده، دلیل رفتن منصوری از وزارت رفاه را انتصابات جدید عنوان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، روز گذشته، خبر استعفای عیسی منصوری، معاون اشتغال وزارت رفاه، سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد؛ چرا که گفته می‌شد علت این استعفا اعتراض به ایجاد یک میلیون و ٨۵٠هزار شغل در 17ماه بود.

اما هنوز زمان زیادی از انتشار این خبر نگذشته بود که وزارت رفاه این موضوع را تکذیب کرد؛ با این وجود انتصاب محمود کریمی به جای وی، دوباره موج اخبار را به دنبال داشت.

منصوری در واکنش به این صحبت‌ها دوباره موضوع را تکذیب کرد و در مصاحبه‌ای با اعلام اینکه این موضوع را تکذیب می‌کند گفت: اصلا مصاحبه‌ای در این باره نداشته است.

منابع آگاه در وزارت رفاه نیز، علت رفتن منصوری از وزارت‌خانه را انتصابات جدید عنوان کردند و گفتند: اصلا موضوع استعفا صحت ندارد و مشخص نیست شایعه استعفا و دلیل آن از کجا آب می‌خورد.

به گفته این منابع آگاه، اساسا منصوری تا زمانی که در وزارتخانه بوده، هیچ گونه مخالفتی با موضوع ایجاد شغل نداشته است و رفتن وی نیز پروسه طبیعی بوده که به صلاحدید وزیر انجام شده نه استعفا.