۰ نفر

سازمان‌ ها چگونه می‌ توانند از کارکنان خود حمایت کنند؟

۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۵
کد خبر: 576062
سازمان‌ ها چگونه می‌ توانند از کارکنان خود حمایت کنند؟

با توجه به شرایط سخت اقتصادی، یکی از چالش‌هایی که شرکت‌های ایرانی با آن مواجه هستند این است که کارکنان آن‌ها به‌واسطه شرایط موجود، درگیری‌های متعددی در زندگی شخصی خود دارند و این چالش‌ها را همواره با خود حمل می‌کنند.

این درگیری­های فکری که عموماً حول مسائل اقتصادی است، می‌تواند تا حد زیادی بر روی عملکرد افراد در محل کارشان نیز تأثیر بگذارد و بازدهی یک بخش یا کل سیستم را کاهش دهد.

سازمان‌ها در این شرایط باید به فکر ساز و کاری باشند که کارکنانشان از نظر ذهنی در شرایط مناسب‌تری قرار بگیرند تا حرکت سازمان در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده مختل نشود. از طرفی باید هزینه‌ای که سازمان برای حمایت از کارکنان خود متقبل می‌شود را نیز در نظر گرفت؛ اگر هزینه این طرح‌های حمایتی منطقی باشند، سازمان می‌تواند با افزایش بهره‌وری کارمندان خود رشد چشمگیری را در مدت زمان کوتاهی مشاهده نماید. یکی از روش‌هایی که امروزه سازمان‌ها می‌توانند از طریق آن از کارکنان خود حمایت کنند و هزینه‌ای نیز برای آن متقبل نشوند، فراهم کردن امکان خرید اعتباری برای کارکنان است.

تالی یک سامانه خرید اعتباری است که خدمات اعتباری خود را به افراد حقیقی و حقوقی ارائه می‌کند. این سامانه جامع اعتباری به واسطه انعقاد قرارداد با شرکت‌ها، سازمان‌ها و... مبلغی را به شکل اعتبار در اختیار کارمندان سازمان‌ها قرار می‌دهد که می‌توان با استفاده از آن در فروشگاه‌های طرف قرارداد تالی خرید نمود و هزینه آن را ماه بعد پرداخت کرد. تالی با همکاری دو شرکت بزرگ عرصه مالی در ایران یعنی شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) و شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) ایجاد شده است. در طرح سازمانی تالی، همه سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی می‌توانند امکان خرید اعتباری در سراسر کشور را در اختیار کارکنان خود قرار دهند و به این صورت بخشی از دغدغه‌های مالی آن­ها را برطرف نمایند. افرادی که از طریق سازمانی یا شرکتی اعتبار تالی دریافت می‌کنند، می‌توانند تا سقف اعلام شده توسط سازمان یا شرکتشان در طول ماه خرید اعتباری کنند و هزینه آن را بدون کارمزد و ماه بعد پرداخت کنند. از همین جهت اعتبار تالی می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد کارمندان نماید.

اعتبار تالی بر بستر اپلیکیشن آپ در دسترس افراد قرار می‌گیرد و امکان خرید، مدیریت حساب و پرداخت صورت حساب نیز از این طریق برای دارندگان اعتبار تالی در آپ امکان‌پذیر است. بیش از 600 هزار فروشگاه شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو و هایپرمی و همچنین صد­ها فروشگاه اینترنتی معتبر در دسته‌بندی‌های مختلف کالایی و خدماتی اعم از محصولات پروتئینی، خواروبار، آرایشی و بهداشتی، کالای دیجیتال و لوازم جانبی، پوشاک و میوه و سبزیجات از اعتبار تالی پشتیبانی می‌کنند و امکان خرید از آن‌ها در سراسر ایران برای دارندگان اعتبار تالی مهیا است. در خریدهای حضوری تنها کافی است که فروشگاه موردنظر دارای دستگاه پوز آپ باشد تا با اسکن QR کد موجود بر نمایشگر آن، خرید انجام شود. همچنین با اعتبار تالی می‌توانید از امکانات مختلف اپلیکیشن آپ نیز استفاده کنید و مواردی چون پرداخت قبوض خدماتی، خرید شارژ و بسته اینترنت همراه خود را نیز با اعتبار تالی انجام دهید.

برای مشاهده شرایط دریافت اعتبار سازمانی برای کارکنان و کارمندان می‌توانید به وب‌سایت تالی مراجعه نمایید و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان تالی با شما تماس بگیرند و پاسخگوی سؤالات شما باشند.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.