۰ نفر

بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی؛

آسمان تهران بارانی می شود

۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳
کد خبر: 575513
آسمان تهران بارانی می شود

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، بارش باران در برخی مناطق استان تهران و همچنین افزایش نسبی دما از فردا (۷ آبان) مورد انتظار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا،  براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۶ و ۷ آبان)، آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از عصر فردا (۷ آبان) و طی روز شنبه (۸ آبان) با نفوذ موج بارشی و بروز ناپایداری‌های جوی، افزایش ابر در استان‌ و گاهی بارش باران در برخی نقاط به‌ویژه نیمه شمالی و غربی استان و در ارتفاعات بارش پراکنده باران و برف با احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است.

روزهای یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ آبان) آسمانی نیمه ابری، گاهی ابری و وزش باد نسبتا شدید در بخش‌های جنوبی و غربی استان و بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق در بخش‌های شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز (۶ آبان) کاهش نسبی دما و فردا (۷ آبان) افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ آبان) نیمه ابری، در بعدازظهر ابری و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۸ آبان) ابری، همراه با وزش باد و گاهی بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.